Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hexa2 vind ik de beste"
"ik vind me zelf nogal normaal doen geef es een voorbeeld"
"net genomen en vind het beter dan de troep dat ze bij coke doen"
"De laatste tijd vermengen ze coke met vanalles. Manitol, zelfs RCs, beetje speed, geplette erectiematieraal, caffeine Heb het geluk gehad 15 jaar nog de goeie gehad te hebben, dat was pas"
"Ik heb dus voor de eerste keer clonozlam gekocht maar daar zat helemaal niets in of ben ik mis ? Hier is de foto: Voorbeeld van bijlage IMG_9518.jpg weergeven IMG_9518.jpg 106 KB Klopt dit wel? Heb zelf zo een papiertje opgegeten maar dat was tegenvalelend. Mag ik jullie advies aub??"
"door dat ze door elkaar zaten denk ik Flubromazepam, 50 stuks besteld maar het waren er zoveel niet; Ik zoek iets zoals zolpidem"
"THANKS maar is meer als zopiclone"
"Ik heb dit hier gevonden online en zeggen wel dat je het kunt roken maaar niet hoe je het moet bereiden: *Modknip*"
"man ik heb voor de eerste keer die 3 mmc geanalyseerd het is een raar smaakje dat wel! ben benieuwd naar het gevoel na al die comments!"