Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benzo's om van wiet af te kicken? Dat is het zelfde als heroine gebruiken om van je coke verslaving af te komen."
"cutepool zei: Xanax nee, doe maar gewoon diazepam. Twee dagen 1x10mg moet genoeg zijn Klik om te vergroten... Idd als je echt af wil kicken dmv benzo's neem dan een benzo met een lange halfwaardetijd zoals Valium (diazepam). Xanax (alprazolam) geeft wanneer te lang gebruikt mogelijk heftige bijwerkingen. Of gebruik wat CBD om de ontwenningsverschijnselen tegen te gaan."
"Ik heb de Crafty+ van Storz & Bickel ben daar beste tevreden over. Ik zie ook een aantal mensen hier de Pax 3 gebruiken, is dat een aanrader? Ik zag namelijk ook dat er een adaptertje voor is om het te combineren met een bong."
"Geneesmiddel zei: Ik heb het zelf niet meegemaakt maar volgensmij is dit wel een bekend fenomeen inderdaad. 'Restless Legs Syndrome (RLS)'. Vrij irritant lijkt me.. Klik om te vergroten... Akatishia is niet het zelfde als Restless Legs Syndrome. Bij Akathisia komt vaak nog pijn bij kijken en beperkt zich niet alleen tot de benen. Ik heb filmpjes gezien van mensen die er erger aan toe zijn dan de mensen in dit fimpjes. Je kan Akathisia krijgen van medicijnen, maar ook de ontwenning er van. De rillingen lopen over m'n rug van deze filmpjes, ik vind het verschrikkelijk voor een ieder die hier mee te maken heeft."
"liez zei: hoi ik gebruik nu 0,25 mg alprozalam 3 en een half per dag diazepam gaat niet goed. Klik om te vergroten... 0,25 alprazolam komt niet overeen met 9 bromazepam. 0,5 alprazolam is 5-6 bromazepam. Vandaar dat je je niet goed voelt. Zie deze link: https://www.benzo.org.uk/manual/bzcha01.htm"
"Pleuny zei: Je kunt wel 10mg per dag er af halen tot een bepaalde dosis . Dit deden ze bij iemand in detox ook die op 10mg etizolam zat wat ongeveer 100mg diazepam is . Hij werd ingesteld op 60mg en was na 2 weken afgebouwd . Dat maanden afbouwen is voor mensen die jaren op een bepaalde dosis zitten. Die gast in die detox had nauwelijks afkick verschijnselen dus blijkbaar hoeft het niet persee extreem te zijn . Verschilt ook hevig pp denk ik. Klik om te vergroten... 10 mg per dag eraf is veel te snel, meestal doet men per 2 weken de dosis verlagen. Afhankelijk ook van hoelang je het gebruikt."
"Je merkt echt wel als je te snel afbouwt, geloof me."
"Pleuny zei: Hangt er echt vanaf hoelang je erop zit denk ik wel idd . Klik om te vergroten... Idd. 100mg diazepam is volgens mij wel een flinke dosis. Heb zelf ooit eens 10mg op en dat was flink ontspannend om zo te zeggen."
"Hopaaateee zei: We zijn nu bijna 1 week verder en ik neem er s ochtends een minder en s avonds een minder maar krijg de hele tijd last van rusteloze benen en zweten maar krijg over 8 dagen intake bij een verslavingszorg en dan gaat een expert mij helpen dat is absoluut beter als de huisarts of de SEH en ik voel me ook de hele dag super boos om eigenlijk helemaal niks dit is vast een bijwerking ? Ga ik te snel ? Weer volgens me huisarts niet en verslavingszorg wel zo irritant dat de ene instantie dit zegt en de andere andersom Klik om te vergroten... Dit lijken mij ontwennings verschijneselen. Heel goed mogelijk dat je te snel gaat."
"De Apotheker zei: ik ben in de afbouw nog van 100/150 mg diazepam per dag en nu stabiel op 50 mg. Klik om te vergroten... Hou vol!"