Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke vaporizer gebruiken jullie?

Welke vaporizer gebruiken jullie?

75 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruikte altijd een simpele tafelmodel vaporizer. Maar sinds kort heb ik de Flowermate V5.0S Mini Pro Black in bezit. Omdat ik ook heel graag een bong gebruik, kan ik deze vaporizer ook makkelijk op m'n bong aansluiten.

Klik om te vergroten...
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb de airizer solo II nu een half jaar, hij bevalt me echt super! Vooral het lage gebruik van wiet en lange accuduur zijn echt top. Daarnaast zijn de glazen pijpjes gemakkelijk schoon te maken en best degelijk, toch al wel een aantal keer laten vallen.

En alle al eerder genoemde voordelen op het gebied van gezondheid zijn natuurlijk ook mooi meegenomen.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#3
PerfectChaos zei:
Ik heb de airizer solo II nu een half jaar, hij bevalt me echt super! Vooral het lage gebruik van wiet en lange accuduur zijn echt top. Daarnaast zijn de glazen pijpjes gemakkelijk schoon te maken en best degelijk, toch al wel een aantal keer laten vallen.

En alle al eerder genoemde voordelen op het gebied van gezondheid zijn natuurlijk ook mooi meegenomen.
Klik om te vergroten...
Hier ben ik uiteindelijk ook op uitgekomen, ik bestel hem vanavond, ben benieuwd!
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik gebruik de Arizer solo II sinds vandaag.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#5
WeAreThe99% zei:
ik gebruik de Arizer solo II sinds vandaag.
Klik om te vergroten...
En hoe bevalt hij? Enige waar ik een beetje over val is dat hasj daar niet heel makkelijk mee te vapen valt... Wie weet bestel ik daar later nog een dynavap voor, maar aangezien ik voornamelijk wiet gebruik maakt het opzich niet veel uit.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alakazam zei:
En hoe bevalt hij? Enige waar ik een beetje over val is dat hasj daar niet heel makkelijk mee te vapen valt... Wie weet bestel ik daar later nog een dynavap voor, maar aangezien ik voornamelijk wiet gebruik maakt het opzich niet veel uit.
Klik om te vergroten...
Hasj geeft best veel troep bij het vapen, voornaamste reden dat ik het zelf niet in mijn vaporizer stop. Pokkewerk om weer schoon te maken.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dan ook maar de Arizer Solo II besteld, nu helemaal van nicotine af ๐Ÿ‘‹๐Ÿป
K
Kleine BosbeerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arizer Air, ondertussen al vijf jaar.
Geweldig ding, ziet er nog steeds nieuw uit.
Heerlijk in combinatie met een waterbubbler/bong.

Onlangs 'De Verdamper' leren kennen en daar werd ik toch ook stil van :sunglasses:

Verder een beetje ervaring met DaVinci en FlowerMate, maar beiden ondermaats in vergelijking met Arizer Air.
Erg nieuwsgierig naar de Mighty van Storz & Bickel & naar de FireFly.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Flualhamdulillam zei:
Ik dan ook maar de Arizer Solo II besteld, nu helemaal van nicotine af ๐Ÿ‘‹๐Ÿป
Klik om te vergroten...
Goed bezig!
Dit is mijn air solo II
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Even meelezen hier. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#11
WeAreThe99% zei:
Goed bezig!
Dit is mijn air solo II
Klik om te vergroten...
Mooi man! Lekker
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PerfectChaos zei:
Mooi man! Lekker
Klik om te vergroten...
Ik ben er ook hartstikke blij mee. Blaast lekker die wiet in de longen :grin:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
WeAreThe99% zei:
Ik ben er ook hartstikke blij mee. Blaast lekker die wiet in de longen :grin:
Klik om te vergroten...
Ja hรจ! Het heeft een kleine learning curve, maar ik heb hem nu best aardig onder de knie. Smaak valt alleen een beetje tegen, het smaakt wel naar wiet, maar niet heel sterk. Word er wel enorm high van na wat zuigen ๐Ÿ˜‚
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Ja hรจ! Het heeft een kleine learning curve, maar ik heb hem nu best aardig onder de knie. Smaak valt alleen een beetje tegen, het smaakt wel naar wiet, maar niet heel sterk. Word er wel enorm high van na wat zuigen ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Alleen het eerste hijsje smaakt lekker naar wiet, daarna neemt het inderdaad wat af qua taste. Zeker een lekkere helderde high krijg je ervan. Samen met lavendel thee of blauwe lotus thee maakt het hem helemaal af voor mij!
W
Waterpijp-bong.nlLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tabak vapen raden we niet aan. Blijft rommel. Beter gewoon puur, ook voor de smaak.

Lees hier een artikel over welke temperaturen je moet gebruiken. https://www.waterpijp-bong.nl/infor.../wat-is-de-juiste-temperatuur-om-te-verdampen
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb hem nu twee avonden gebruikt en bevalt zeker goed! Smaakt heerlijk en de high is inderdaad intens maar wel helder.

Ik vind de eerste paar hijsjes zeker naar wiet smaken en ook heel lekker. Tuurlijk neemt dat na een tijdje af, maar ik denk dat dat met elke vaporizers wel is. Blijft stukken lekkerder dan een joint in ieder geval. De damp die er uit komt is lekker koel, en in verhouding met een starry 3.0 blijft ook de behuizing veel koeler.

De batterij gaat erg lang mee en hij is redelijk makkelijk schoon te maken. Ik moet alleen even een hardcase kopen. Er zit wel een riemtasje bij, maar die glazen buisjes zijn niet makkelijk te vervoeren in een tas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."