#1
Ik gebruikte altijd een simpele tafelmodel vaporizer. Maar sinds kort heb ik de Flowermate V5.0S Mini Pro Black in bezit. Omdat ik ook heel graag een bong gebruik, kan ik deze vaporizer ook makkelijk op m'n bong aansluiten.
![]()
Ik gebruikte altijd een simpele tafelmodel vaporizer. Maar sinds kort heb ik de Flowermate V5.0S Mini Pro Black in bezit. Omdat ik ook heel graag een bong gebruik, kan ik deze vaporizer ook makkelijk op m'n bong aansluiten.
![]()
Hier ben ik uiteindelijk ook op uitgekomen, ik bestel hem vanavond, ben benieuwd!Ik heb de airizer solo II nu een half jaar, hij bevalt me echt super! Vooral het lage gebruik van wiet en lange accuduur zijn echt top. Daarnaast zijn de glazen pijpjes gemakkelijk schoon te maken en best degelijk, toch al wel een aantal keer laten vallen.
En alle al eerder genoemde voordelen op het gebied van gezondheid zijn natuurlijk ook mooi meegenomen.
En hoe bevalt hij? Enige waar ik een beetje over val is dat hasj daar niet heel makkelijk mee te vapen valt... Wie weet bestel ik daar later nog een dynavap voor, maar aangezien ik voornamelijk wiet gebruik maakt het opzich niet veel uit.ik gebruik de Arizer solo II sinds vandaag.
Hasj geeft best veel troep bij het vapen, voornaamste reden dat ik het zelf niet in mijn vaporizer stop. Pokkewerk om weer schoon te maken.En hoe bevalt hij? Enige waar ik een beetje over val is dat hasj daar niet heel makkelijk mee te vapen valt... Wie weet bestel ik daar later nog een dynavap voor, maar aangezien ik voornamelijk wiet gebruik maakt het opzich niet veel uit.
Goed bezig!Ik dan ook maar de Arizer Solo II besteld, nu helemaal van nicotine af ๐๐ป
Mooi man! LekkerGoed bezig!
Dit is mijn air solo II
Ik ben er ook hartstikke blij mee. Blaast lekker die wiet in de longenMooi man! Lekker
Ja hรจ! Het heeft een kleine learning curve, maar ik heb hem nu best aardig onder de knie. Smaak valt alleen een beetje tegen, het smaakt wel naar wiet, maar niet heel sterk. Word er wel enorm high van na wat zuigen ๐Ik ben er ook hartstikke blij mee. Blaast lekker die wiet in de longen![]()
Alleen het eerste hijsje smaakt lekker naar wiet, daarna neemt het inderdaad wat af qua taste. Zeker een lekkere helderde high krijg je ervan. Samen met lavendel thee of blauwe lotus thee maakt het hem helemaal af voor mij!Ja hรจ! Het heeft een kleine learning curve, maar ik heb hem nu best aardig onder de knie. Smaak valt alleen een beetje tegen, het smaakt wel naar wiet, maar niet heel sterk. Word er wel enorm high van na wat zuigen ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."