#1
Zie zo'n testje wel zitten
,
Zal een van deze dagen een filmpje maken waarin het uitgebreid getest word.![:tearsofjoy:]()
Zal een van deze dagen een filmpje maken waarin het uitgebreid getest word.

Inderdaad, of vaporizer, maar de smaak is wel zo lekkerTufnut zei:Ik ga tegenwoordig voor een pijp; helemaal geen vloei meer nodig.
unknownn-- zei:Ik leg altijd de vloei op ze kop en dan met de plakrand naar mij toe, "dan het vanzelfsprekende deel tipje etc", dan roll hem goed & hou um strak bij de tip en aan de andere kant.. lik ik eerst de plakrand (dus geen vloei overheen rollen!) in t midden van de vloei, dan bij de tip en dan andere kant.. dan laat ik um ff drogen en scheur ik vloeitje af,, is simpel en went snel![]()
JanDeMan zei:Wij(ben een belg) noemen dit hollandaise
Als ik zo rol zijn ze meestal wel strakker gerold(t?) en dus beter.
Alhoewel het meer een gimmick is dan iets wat je joint een meerwaarde geeft
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."