Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint binnenstebuiten draaien

Joint binnenstebuiten draaien

61 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had al zo'n idee ja..

Klinkt in ieder geval alsof het erg goed doordacht is, en ze blijven je inderdaad toch dingen voeren die uitiendelijk allemaal slecht voor je zijn.
Ken er genoeg doe op methadon gewoon goed kunnen functioneren.
Feit blijft wel dat methadon lichamelijk meer schade aanricht dan andere middelen, maar het blijft beter dan bruin.

Heel veel sterkte gewenst, met het op dosis blijven en geen ander gebruik!

Maar nu ben ik wat offtopic gegaan....

De uitdaging tot een leuke geblindoekte test staat nog steeds open!!
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
Had al zo'n idee ja..

Klinkt in ieder geval alsof het erg goed doordacht is, en ze blijven je inderdaad toch dingen voeren die uitiendelijk allemaal slecht voor je zijn.
Ken er genoeg doe op methadon gewoon goed kunnen functioneren.
Feit blijft wel dat methadon lichamelijk meer schade aanricht dan andere middelen, maar het blijft beter dan bruin.

Heel veel sterkte gewenst, met het op dosis blijven en geen ander gebruik!

Maar nu ben ik wat offtopic gegaan....

De uitdaging tot een leuke geblindoekte test staat nog steeds open!!
Klik om te vergroten...

Komt zeker wel goed en het is idd een zeer doordacht iets voor mij heb alle voordelen en nadelen goed afgewogen voor ik deze keuze heb gemaakt. Maar kan altijd nog beslissen of ik stop of minder. Verder laat ik het in dit topic over dit want wijk wel heel ver af maar moet kunnen soms.

Ben benieuwd of het tot een filmpje of test komt, verder is het nu tijd voor me voor het slapengaan binnenstebuiten gedraaid Jointje... Keep on smoking!
b
b0riisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lukt mij bijna altijd soms brand hij alleen net iets te ver door :/
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
b0riis zei:
Lukt mij bijna altijd soms brand hij alleen net iets te ver door :/
Klik om te vergroten...

Als je aan je vinger likt en de joint hééél licht vochtig maakt aan twee kanten van het overige papier, brand hij eigenlijk nooit te ver door :wink:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ooohhh ik lees hier net dat ik een test ging doen,
maar herinner me er niks van. :tearsofjoy:
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik nog wel dat is alweer even geleden maar ik herinner het me nog wel. Cannabis gerelateerde korsakof?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Precies qua smaak merk je wel verschil. En bovendien kun je met binnenstebuiten de joint wat strakker draaien.

En zoals Smartie ook al zei, goed kunnen draaien is eigenlijk altijd een teken dat je teveel hebt geblowd. Dat is niet iets om trots op te zijn in ieder geval.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
En bovendien kun je met binnenstebuiten de joint wat strakker draaien.
Klik om te vergroten...
Ja? Draai jij strakker binnenstebuiten? Ik niet hoor, maar dat komt denk ik vooral omdat m'n vloeitjes vaak te warm worden en de plakrand daarom krom gaat staan. Dat maakt het truukje een stuk ingewikkelder :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SmartieAndMe zei:
Psychedelibee zei:
En bovendien kun je met binnenstebuiten de joint wat strakker draaien.
Klik om te vergroten...
Ja? Draai jij strakker binnenstebuiten? Ik niet hoor, maar dat komt denk ik vooral omdat m'n vloeitjes vaak te warm worden en de plakrand daarom krom gaat staan. Dat maakt het truukje een stuk ingewikkelder :grin:
Klik om te vergroten...
Ja en ik zie hetzelfde bij al mijn vrienden die binnenstebuiten draaien. Ik heb trouwens ook vaak genoeg dat de plakrand krom gaat staan, maar heb daar met draaien eigenlijk nooit last van.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#10
volgende week heb ik het rijk voor mij alleen want mijn ouders zijn op vakantie, dan gaan we leren binnenstebuiten draaien.
H
HasjkikkertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gwn binnenste buiten, normaal is scherper. Maar als mij een jointje aangeboden wordt die normaal is gedraaid rook ik m ook met liefde op.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hasjkikkert zei:
Gwn binnenste buiten, normaal is scherper. Maar als mij een jointje aangeboden wordt die normaal is gedraaid rook ik m ook met liefde op.
Klik om te vergroten...

Zelfde hier , vroeger was er in onze vrienden groep iemand die binnenstebuiten draaide met alleen de plakrand bij de tip.In principe zonder plakrand dus. Vooral met hasj joints was dat zoveel lekkerder (veel minder scherp van smaak op die manier). Hij had wel bier nodig om het te laten plakken lol.
Heb dat nooit meer iemand zien doen en zelf lukt dat me niet, handige knaap was dat :tongueclosed:

Die draaide ook zo een tulp e.d joints/kunstwerken ;de langste joint die ik gerookt heb was 1 meter met rolvloei maar je rookte jezelf weer nuchter op den duur rare ervaring (zat 5-6gram hasj in we waren met zen 4-5en aan het poolen toen.
H
HasjkikkertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik draai altijd binnenste buiten maar mn joint trekt er een beetje scheef van (niet bij hijsen maar hij staat een beetje krom), weet iemand wat ik hier aan kan doen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hasjkikkert zei:
Ik draai altijd binnenste buiten maar mn joint trekt er een beetje scheef van (niet bij hijsen maar hij staat een beetje krom), weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Klik om te vergroten...
Dan draai je hem net wat te strak dicht, is een beetje een kwestie van oefenen. Maar als die verder goed rookt is het niet echt erg natuurlijk.
H
HasjkikkertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Dan draai je hem net wat te strak dicht, is een beetje een kwestie van oefenen. Maar als die verder goed rookt is het niet echt erg natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Oh top, dankjewel! Ja hij rookt wel goed, maar ik ben er toch altijd trots op als ik een mooie joint heb gedraaid dus wil k mn draaikunsten toch perfectioneren:)
-
-DONE-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je plakrand nog nat is als je hem binnenstebuiten draaid, kan je toch gewoon de vloei eraf branden? Weinig kans dat er een gat komt in je joint.
B
BongifyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier roken we standaard inside out :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
-DONE- zei:
Als je plakrand nog nat is als je hem binnenstebuiten draaid, kan je toch gewoon de vloei eraf branden? Weinig kans dat er een gat komt in je joint.
Klik om te vergroten...
Kan maar mijn ervaring is dat het met branden soms niet goed ging. Sindsdien geen mislukte joints meet. Het gebeurde niet vaak maar draait eigenlijk sneller na het zo gewend te zijn.
OT
Antwoord is ja , maar scheuren als je net de plakrand hebt bevochtigd geniet mijn voorkeur.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks Bro nu kan ik inside out
Draaien thnks voor de tips
eigelijk is het best makkelijk
Alleen heb nog beetje moeite met het afscheuren
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb nog steeds moeite met het vinden van de plakrand, any tips?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."