Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat doen als alle c op is. Wat ik voor en tijdens coke gebruik doe is veel alcohol drinken, dan is het op een gegeven moment eigenlijk alleen een keus of meer coke gebruiken of gaan slapen. Zonder alcohol vind ik coke zowiezo al geen bal aan (para, ongemakkelijk)"
"Leuk om te lezen, feest van herkenning, mijn moeder deed het ook alleen, veel invloed had ze niet, 15 jaar geleden van vrijdag avond tot zondag nacht was ik aan het ''nachtvissen'' zogenaamd, hele weekend door gaan xtc, speed clubben, dan na de eerste nacht door het effect van slaap deprivatie , de droge humor en gekkigeheid die het bij mij teweeg berengt heerlijk. Dit zal ik voor altijd bij me dragen, weer doen? Nu, moet ik er niet meer aan denken, om 7 uur het maakt niet uit wat ik heb gebruikt (gebruik geen speed meer) kan ik alleen aan m'n bedje denken. Maar we hadden het over xtc, heel fijn spul allemaal fun love and ''temporary'' supreme happines, xtc heeft voor mij eigenlijk alleen positieve kanten, dinsdagdip had ik ook, hardlopen/sporten helpt a great deal om endorfine e.d aan te maken waardoor je je lekkerder voelt."
"Wanneer ik cocaine gebruik dan begin ik altijd ongelovelijk veel te praten, en mijn onderlip glijd uit (bij gebrek aan beter woord) Ik word echt heel druk, mijn vrienden gebruiken dezelfde coke, die hebben nergens last van, aan de coke zelf ligt het niet. Wat ik wel heb is een bi-polaire stoornis (manisch depressief) ik kan met coke op echt de deur eigenlijk niet uit, je ziet het meteen aan me en anders merk je het wel, terwijl er bij mijn vrienden dan niks aan de hand is. Ik vraag me af of er andere zijn die hier last van hebben of iets over weten, en voordat ik medicijnen begon te gebruiken had ik het ook al dus daar ligt het niet aan. Groetjes"
"Nee hij trilt niet, als ik wat zeg dan gaat mijn lip op eens opzij maar niet mijn kaak, het ziet er echt weird uit, ken je die oude na-gesynchroniseerd japanse shogun films? daar lijkt het op, mijn mond doet anders dan wat ik zeg, zeg maar. Hartstikke bedankt voor je reactie, ik ben veroordeelt tot het gebruiken van coke in kleine huiselijke kring."
"Maykel1986 zei: het lijkt mij ook geen goed plan om coke te gebruiken als je manisch depresief bent. of zeg ik nu iets heel geks?! Klik om te vergroten... Ik gebebruik al meer dan 15 jaar diverse hard drugs en het enige dat ik nu nog doe is 2 keer per jaar coke, laatste keer oud en nieuw en zal in de zomer ook wel weer een keer voorkomen. Zoals jullie het zeggen maken jullie iets lelijk dat mooi is, misschien kunnen jullie er zelf wel niet zo goed mee overweg?"
"Hey ik ben vanavond weer even helemaal van de coke, pure disco shit baby, als je je coke wil ''wassen'' doe je dat met industriele aceton, op een amerikaans of internationaal drugsforum zo je wilt word het uit gelegd: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=27089 ik heb onversneden gehaald, ik doe het zo weinig dat het kan, wel 10 gram gehaald met me maat, maar ik doe het echt 2 keer per jaar, maar oke mazzel mss tot later als ik nog wat kwijt moet,,,, laterzzz"
"Svali zei: Maykel1986 zei: het lijkt mij ook geen goed plan om coke te gebruiken als je manisch depresief bent. of zeg ik nu iets heel geks?! Klik om te vergroten... Nee, hoor. Hele goede opmerking zelfs. Maar het punt is als je zo instabiel bent dat je dan juist naar de drugs grijpt. Ook al is dat niet verstandig, wat het natuurlijk nooit is. Klik om te vergroten... Hier word gesuggereerd dat iemand die een bi-polaire stoornis heeft onstabiel is, manien en depressies zijn episodes, wat niets zegt over de persoon. Dit is precies het soort denken wat zorgt dat ik het nooit in het openbaar (zelfs niet bij vrienden) over vertel, en dit soort denken weerhoud ook mensen hulp te zoeken. Jaren geleden een manie gehad en depressies, werk full-time. En zie mij zelf en veel mede-patienten die ik spreek als stabiele en ook volledige mensen. Beter zouden mensen zich er wat in verdiepen voor ze iets roepen."
"cool, je kan ook de tweede keer likken overslaan hij zou nog nat bij de plakrand moeten zijn, binnenstebuiten draaien is de way to roll. Als ik het zo zie staan ''binnenstebuiten'' en ik zeg het is het zo grappig, misschien wel omdat ik ook apestoned ben. Het is zo vanzelfsprekend dat ik het woord echt al jaren niet meer gehoord heb."
"Dat zeggen ''onderzoekers'' vraag het eens in de coffeeshop, ik heb nog nooit gehallucineerd op weed en nog nooit iemand in mijn kennissenkring gehad die erover begon."
"Evilcoffee zei: Mja. Als het cijfer dat ik in m'n hoofd heb correct is (Sorry dames en heren, ik ben de bron vergeten... Eén of ander onderzoek in Groot-Brittanië dacht ik) dan kan zo'n 1% van de wereldbevolking psychotisch worden door wiet. Is het daarom een hallucinogene drug? Als je het mij vraagt, niet bepaald. Je beoordeelt een substantie toch niet op het effect dat ze heeft bij slechts 1% van alle mensen? Verder kan ik zeggen dat ik er eentje ben, uit die 1% groep... Vaak geloven mensen niet dat ik voor m'n 21 jaar geen andere drugs dan wiet gebruikt heb, en daardoor zwaar psychotisch geworden ben. Het is nogthans echt wel zo, en ik mag van geluk spreken dat er anti-psychotica bestaan die me er weer bovenop hebben kunnen helpen, en ook dat deze niet al te veel bijwerkingen hebben bij mij. Maar goed, ik ben dus een uitzonderlijk geval. :P Je moet al 100 mensen kennen die zwaar aan de wiet zitten om er ééntje tegen te komen die er psychotisch van wordt, zoals ik. Klik om te vergroten... Rot voor je, maar mijn inziens kan je geen scizofrenie ontwikkelen of dergelijke door te blowen wel kan het het triggeren als het al aanwezig is waardoor het bovenkomt. Het is inderdaad zo als 1% van de bevolking aan schizofrenie of aanverwante stoornis lijd, geld dat dus ook voor de blowers alleen word deze groep onder een vergrootglas gehouden."