Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik leg altijd de vloei op ze kop en dan met de plakrand naar mij toe, "dan het vanzelfsprekende deel tipje etc", dan roll hem goed & hou um strak bij de tip en aan de andere kant.. lik ik eerst de plakrand (dus geen vloei overheen rollen!) in t midden van de vloei, dan bij de tip en dan andere kant.. dan laat ik um ff drogen en scheur ik vloeitje af,, is simpel en went snel"