#1
wel keith, niet iedereen deelt die ervaring met je. Voor je mening uitkomen is ok maar laat iedereen in zn waarde! Misschien kun je je ei kwijt op zo'n voorlichtingssite? Niet lullig bedoel hoor maar dr zit zoveel woede in je manier van schrijven
keith zei:ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet

Cordini zei:haha en dat post je op dit forum? ga ergens anders mensen irriteren![]()

keith zei:hai
imnho wat een zwaar overgewaardeerd drugje is dat toch,net als smack
en morph een drug gemaakt voor dealers lijkt het wel.
Elk half uur een snuif! en dan hebben we het nog niet het freebasen.
ik hoor hier wel eens mensen over het zogenaamde chique sfeertje dat om coke hangt,vergelijkbaar met champagne e.d
raar..... mijn associaties zijn heel anders,verslaving ,ellende en dood vooral.
en nog wat,tips voor al die probleemgebruikers....ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet en
bedenk dat minder vaak meer is en...get a fuckin JOB
No dope, for gods sake....(herman Brood)

Jeller zei:Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!
Kim zei:Inderdaad laat eidereen lekker gebruiken wat ie zelf wil
ik inet hoor.. bij coke ben je misshcien gelukkig voor dat half uurtje na je lijn.. weed heeft veel meer te bieden.. het heeft tenminste nog ene stuik effect en je kan er echt superhard van lachen.. nu ja ik ga je niet zeggen welke drugs je moetne nemen das jouw zaakFrenky zei:Jeller zei:Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!
Nou, als het gratis was en ik moest kiezen, doe dan maar de coke!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."