Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke sucks

coke sucks

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
wel keith, niet iedereen deelt die ervaring met je. Voor je mening uitkomen is ok maar laat iedereen in zn waarde! Misschien kun je je ei kwijt op zo'n voorlichtingssite? Niet lullig bedoel hoor maar dr zit zoveel woede in je manier van schrijven
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie niks 'misdadigs' aan de posts van keith. Hij valt niemand persoonlijk aan. Hij valt alleen de drug coke aan. Tis eigenlijk wel opmerkelijk dat de gebruikers ervan zich hierdoor persoonlijk aangevallen voelen! Dat zegt weer genoeg...
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#3
keith zei:
ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet
Klik om te vergroten...

Dit deel klopt anders wel. Na sporten ff een jointje roken en dan lekker gaan slapen, heerlijk.
k
keithLid
01-01-2024, 00:00
#4
hai

imnho wat een zwaar overgewaardeerd drugje is dat toch,net als smack
en morph een drug gemaakt voor dealers lijkt het wel.

Elk half uur een snuif! en dan hebben we het nog niet het freebasen.

ik hoor hier wel eens mensen over het zogenaamde chique sfeertje dat om coke hangt,vergelijkbaar met champagne e.d
raar..... mijn associaties zijn heel anders,verslaving ,ellende en dood vooral.
en nog wat,tips voor al die probleemgebruikers....ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet en
bedenk dat minder vaak meer is en...get a fuckin JOB


No dope, for gods sake....(herman Brood)
C
CordiniLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha en dat post je op dit forum? ga ergens anders mensen irriteren :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cordini zei:
haha en dat post je op dit forum? ga ergens anders mensen irriteren :wave:
Klik om te vergroten...

Dit forum is bedoeld om ervaringen en kennis te delen. Dus ook dit soort topics zijn welkom. Maar, het moet goed onderbouwd worden, en dat mis ik wel een beetke :rolleyes:
k
keithLid
01-01-2024, 00:00
#7
geirriteerd?....goed zo!

Ik haat die wouldbe Tony Montana s,die snel geirriteerde tijdbommetjes,
DE reden waarom ik niet meer uit ga.

wat valt er voor de rest te onderbouwen aan de stelling,coke is een dealersdrug en overgewaardeerd,dat ziet iedereen met een beetje hersens...maar ja...drugs en nadenken...(zie codrinis post)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
keith zei:
hai

imnho wat een zwaar overgewaardeerd drugje is dat toch,net als smack
en morph een drug gemaakt voor dealers lijkt het wel.

Elk half uur een snuif! en dan hebben we het nog niet het freebasen.

ik hoor hier wel eens mensen over het zogenaamde chique sfeertje dat om coke hangt,vergelijkbaar met champagne e.d
raar..... mijn associaties zijn heel anders,verslaving ,ellende en dood vooral.
en nog wat,tips voor al die probleemgebruikers....ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet en
bedenk dat minder vaak meer is en...get a fuckin JOB


No dope, for gods sake....(herman Brood)
Klik om te vergroten...

opgelucht ? :rolleyes:
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok, interessante post.

Echter enkele correcies..
Ik gebruik al 11 jaar coke en ben nooit één dag werkloos geweest.
Dus dat: 'get a fucking job' gezeur is misplaatst.

Coke is idd een probleemdrug, ben ik het wel mee eens..
Maar ik vind wel dat iedereen vrij is om de drug die hij/zij wil te kiezen.
Waarschuwen mag altijd, maar dan onderbouw het met een ervaring of zo!
En ga niet zo maar wat roepen..

Ik bedoel, je hebt het over een jointje roken..
Kun je ook zeggen: get a life met je suffe wiet roken de hele dag!

Of stomme hardloper, je lichaam slijt van al die inspanning!
Slaat ook nergens op..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!
k
keithLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb zat slechte ervaringen met coke,persoonlijk en ook in mn omgeving.
Heb zelf ook al zon 15 jaar een haat liefde verhouding met coke.
ben nu herstellende eigenlijk van een zware snuifperiode,echte ellende,
bloedneuzen,ontstoken kaakholten,veel geld kwijt,
maar de spanning is weer weg dus we kunnen weer zonder,altijd zo ontnuchterend die coke,wat een bedrieger.nu mn eigen raad maar weer opvolgen.

ik hou van drugs, zeker,mn homegrown,mn papavers,biertje ,wijntje,ja beetje coke op zn tijd.

maar om nou hier GVD de loftrompet te gaan blazen over die kankerzooi!!

Ik heb een zestien jarige dochter die dat wat ik mee gemaakt heb haar
hopelijk bespaart blijft,maar ze heeft gelukkig een goed voorbeeld van hoe het niet moet,heeft het toch nog een beetje zin gehad,mijn verziekte leven.

onderbouwing genoeg?ik heb nog een dozijn vehalen over mn crackverslaafde neef (kan ik een tientje lenen?)die zn moeder de dood heeft in gejaagd.
ja echt lache,hoe die de ouwe frituurpan en stofzuiger van mn tante probeerde te verpatsen,dr ringen jatte.
toen dacht ik bij mezelf...chiquer moet het niet worden!
C
CordiniLid
01-01-2024, 00:00
#12
Okay, dat is idd voldoende onderbouwing. Maar idd ook meer respect gewenst voor mensen die t in de hand houden. Coke is toch niet de enige drug waaraan je kapot gaat wanneer je t nie meer in de hand hebt?
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!
Klik om te vergroten...

Nou, als het gratis was en ik moest kiezen, doe dan maar de coke!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad laat eidereen lekker gebruiken wat ie zelf wil
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ajb wat meer respect voor gebruikers die het wel in de hand houden :wink:.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim zei:
Inderdaad laat eidereen lekker gebruiken wat ie zelf wil
Klik om te vergroten...

Pil van Drion.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan me de reactie van Keith wel voorstellen, hij valt ook niemand persoonlijk aan, gewoon in zijn algemeen stelt hij dat coke een slechte drug is (waar ook genoeg voorbeelden bij worden genoemd)

Dr zijn ook weer genoeg voordelen aan de drug neem ik aan en of iemand de voordelen zwaarder vind wegen dan de nadelen/risico's is zijn eigen besluit.

Een gewaarschuwd man telt voor twee!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frenky zei:
Jeller zei:
Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!
Klik om te vergroten...

Nou, als het gratis was en ik moest kiezen, doe dan maar de coke!
Klik om te vergroten...
ik inet hoor.. bij coke ben je misshcien gelukkig voor dat half uurtje na je lijn.. weed heeft veel meer te bieden.. het heeft tenminste nog ene stuik effect en je kan er echt superhard van lachen.. nu ja ik ga je niet zeggen welke drugs je moetne nemen das jouw zaak :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha goed gezegd ben
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad, iedereen heeft de keuze om te gebruiken wat hij/zij wil, keith heeft het over misbruik en dat is natuurlijk andere koek.
Dan is elke drug "teringzooi" (om als belg eens een dutchiewoord te gebruiken :grin: )
Ik vermoed dat keith beter kan omspringen met wiet dan met coke. En ook dat kan ik best begrijpen, want ik was er ook zo eentje... Een gram in huis jaagde ik het liefst van al heel snel door m'n neus, met 10 gr. wiet kon ik gerust enkele weken verder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."