Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke sucks

coke sucks

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, iedereen heeft de keuze om te gebruiken wat hij/zij wil, keith heeft het over misbruik en dat is natuurlijk andere koek.
Dan is elke drug "teringzooi" (om als belg eens een dutchiewoord te gebruiken :grin: )
Ik vermoed dat keith beter kan omspringen met wiet dan met coke. En ook dat kan ik best begrijpen, want ik was er ook zo eentje... Een gram in huis jaagde ik het liefst van al heel snel door m'n neus, met 10 gr. wiet kon ik gerust enkele weken verder.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
Frenky zei:
Jeller zei:
Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!
Klik om te vergroten...

Nou, als het gratis was en ik moest kiezen, doe dan maar de coke!
Klik om te vergroten...
ik inet hoor.. bij coke ben je misshcien gelukkig voor dat half uurtje na je lijn.. weed heeft veel meer te bieden.. het heeft tenminste nog ene stuik effect en je kan er echt superhard van lachen.. nu ja ik ga je niet zeggen welke drugs je moetne nemen das jouw zaak :wave:
Klik om te vergroten...

op een pil stuik je dan alweer harder en voel je je super gelukkig. Je wilt iedereen knuffelen en zal niemand een vlieg kwaad doen. Bij weed voel je je gewoon loom... Kben hier nu niet om te discutieren, maar een pil is dan weer veel beter dan wat wiet te roken...
Uw punt is dus nutteloos. Iedereen vind de drug waaraan hij verslaafd/gehecht/gek op is de beste drug. Punt uit
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bollie zei:
Jeller zei:
Frenky zei:
Jeller zei:
Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!
Klik om te vergroten...

Nou, als het gratis was en ik moest kiezen, doe dan maar de coke!
Klik om te vergroten...
ik inet hoor.. bij coke ben je misshcien gelukkig voor dat half uurtje na je lijn.. weed heeft veel meer te bieden.. het heeft tenminste nog ene stuik effect en je kan er echt superhard van lachen.. nu ja ik ga je niet zeggen welke drugs je moetne nemen das jouw zaak :wave:
Klik om te vergroten...

op een pil stuik je dan alweer harder en voel je je super gelukkig. Je wilt iedereen knuffelen en zal niemand een vlieg kwaad doen. Bij weed voel je je gewoon loom... Kben hier nu niet om te discutieren, maar een pil is dan weer veel beter dan wat wiet te roken...
Uw punt is dus nutteloos. Iedereen vind de drug waaraan hij verslaafd/gehecht/gek op is de beste drug. Punt uit
Klik om te vergroten...
echt een belg aan je taal te horen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


PROUD TO BE BELGIAN :hearteyes: :stoned: :stoned: :stoned:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
keith zei:
heb zat slechte ervaringen met coke,

Ik zit zo eens te lezen he Keith,maar je overdrijft wel een beetje.
Er zijn zat mensen die hun coke gebruik wel onder controle kunnen houden door bijvoorbeeld alleen in de weekeinde te gebruiken.
Dat er veel mensen door naar de klote gaan is een feit,maar dat ligt aan de gebruiker zelf.Als je half Peru door je neus jaagt vraag je gewoon om neusslijmvliesontseking en dergelijke.

Dat verhaal van je neef heeft niks met gewone snuif coke te maken,Basers zijn in mijn ogen gewoon junkies en ja die gaan vaak stelen omdat ze moeten scoren.Net als herojunks snap niet dat die mensen ooit met zo iets begonnen zijn terwijl de gevolgen op straat te zien zijn.

Ik gebruik zelf al een hele tijd sos en natuurlijk heb ik ook welleens een
periode gehad waarin ik meer gebruikte,maar kan mezelf makkelijk bezinnen.Moet er niet aan denken om iedere dag te snuiven bah bah.

Net als met alchoholisten ieder dag laveloos,dan ben je best sneu.
Maarja ieder ze ding he..
Klik om te vergroten...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
het ligt niet zo zeer aan de drugs dat mensen naar de klote gaan,
het is gewoon jammer dat sommige personen er een zwakte voor hebben
ik persoonlijk raak nooit geen coke aan :wave:
s
snuggzLid
01-01-2024, 00:00
#7
tsja sommige mensen kunnen hun gebruik niet in de hand houden he
d
dramaLid
01-01-2024, 00:00
#8
cocaine heeft mij de liefde van mijn leven gekost. zij gebruikte en heeft mij laten beginnen.. nu doe ik het 3 maanden en heb haar gedumpt omdat ze stiekum gebuikte toen we 2 weken waren gestopt. mensen gaan liegen en gekke dingen doen. ik vind het lekker maar nog steeds kan ik haar niet zien gebruiken.. en dan die sexfeestjes altijd, daar wordt ik ook moe van. zij wordt geil en ik heb een slappe.. ik stop na deze sessie... ik laat nog wel weten of het is gelukt want natuurlijk gelooft niemand me. ik ben 5 kilo kwijt (spiermassa) in 3 maanden, train niet meer. die topic van die gozer helpt echt wel om me weer even met beide benen op de grond te zetten
berend
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
drama zei:
cocaine heeft mij de liefde van mijn leven gekost. zij gebruikte en heeft mij laten beginnen.. nu doe ik het 3 maanden en heb haar gedumpt omdat ze stiekum gebuikte toen we 2 weken waren gestopt. mensen gaan liegen en gekke dingen doen. ik vind het lekker maar nog steeds kan ik haar niet zien gebruiken.. en dan die sexfeestjes altijd, daar wordt ik ook moe van. zij wordt geil en ik heb een slappe.. ik stop na deze sessie... ik laat nog wel weten of het is gelukt want natuurlijk gelooft niemand me. ik ben 5 kilo kwijt (spiermassa) in 3 maanden, train niet meer. die topic van die gozer helpt echt wel om me weer even met beide benen op de grond te zetten
berend
Klik om te vergroten...

als ik zo eens door jou verhaaltjes blader geef je haar steeds de schuld. Lekker makkelijk. Je hebt t nog altijd zelf in je neus geduwd. En over dat stiekum gebruik, zelf doe je t ook :confused:
d
dramaLid
01-01-2024, 00:00
#10
klopt.. ben stom. ga vragen of ze me terug wil..
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap alleen niet dat je iemand die jou aan de drugs helpt de liefde van je leven kunt noemen? Ook al vind ik het voor mezelf niet zo'n big deal, ik zou mijn vriend (als ik die al had :wink: ) toch nooit z'n eerste lijntje of wat dan ook aanbieden...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mary zei:
Ik snap alleen niet dat je iemand die jou aan de drugs helpt de liefde van je leven kunt noemen? Ook al vind ik het voor mezelf niet zo'n big deal, ik zou mijn vriend (als ik die al had :wink: ) toch nooit z'n eerste lijntje of wat dan ook aanbieden...
Klik om te vergroten...
idd nie :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
alleen maar afraden :P :P :P :P :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
coke is lekkerrrrr :grin:
je kan je er goed ammuzeren met vrienden en alle ideeen zijn welkom :mrgreen:
alles is perfect en je voelt je goed en fit in je vel

---

maar ik vind het veeeeels te duur, werkt veeeel te kort in vergelijking met bijvoorbeeld xtc/mdma/paddestoelen waar je practisch nix voor betaald en je er een veeeel langer effect van hebt
+als je coke neemt leer je nix bij, ge praat alleen maar een beetje maar voor de rest ni, bij vele andere drugs kunde uzelf en andere veel beter lere kenne....
in z-amerika betaal je ongeveer 5euro voor een gr pure coke....als het hier zoveel kostte zou ik me ook meer laten verleiden :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
in z-amerika betaal je ongeveer 5euro voor een gr pure coke....als het hier zoveel kostte zou ik me ook meer laten verleiden :wink:[/quote]

dan was ik allang hopeloos verslaafd geweest denk ik :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#15
zo true... mensen denken dat coke sjiek is ofzo! d8 ik vroeger ook hoor... als je coke gebruikt, dan betekent dat dat je geld hebt! (en dat had ik toen ook...) maar zie nu in dat het gewoon een zwaar sneaky middel is... een sluipmoordenaar! voor je het weet zit je eraan...

www.dagboekvaneenjunk.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."