Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sorry maar je bent echt gek als je zwanger bent en gebruikt, je hebt verantwoordelijkheid voor iemand anders in jou! die baby komt toch in de buik in aanraking met de coke of niet? ik ken een meisje in brasil die tijdens wangerschap door heeft gesnoven en gerookt en geprostitueerd.. dat kind is heel klein en heeft oogproblemen, ze zal zich altijd schuldig voelen want ze weet niet hoe het kind was geworden als ze niet had gebruikt."
"misschien herinneren jullie me nog wel. 5 maanden geleden, na vette coke trip, een gram of 4 in 24 uur (alleen) heb ik, op dit forum beloofd te stoppen met coke. ik wilde even melden dat ik al 5 maanden helemaal clean ben (had daarvoor 4 maanden gebruikt, veel veel in brazilie). ik rook nu zelfs geen wiet of sigaretten meer. ik ben weer 5 kilo aangekomen, ben weer aan het trainen en die braziliaanse liefde van mijn leven die ik aan coke was verloren heb ik ook weer terug..... en ze is al 3 maanden zwanger (van mij...) en ze is nu in nederland en we gaan volgende maand trouwen. bedankt voor alle reacties op mijn vragen die ik toen in januari had gesteld. als ik mijn berichten nu terugl ees ken ik mezelf niet meer terug. echt zielig was ik. zo ben ik helemaal niet. berend"
"ik vond die coke met kristallen secht. kreeg allergie op armen. denk dat het versnijspul is"
"heb gehoord dat de grijze tefellaag van bijv. koekepan bij inname kankerverwekkend is. nou heb ik wel eens op een koekepan coke geprepareerd en ben bang dat er misschien wat losgeschraapt was bij prepareren (ik maak nogal grondig "schoon"). waar prepareren jullie op? maken jullie de prepareerplaat ook warm in nederland?"
"ja, lijntje maken met pasje"
"een vriend van me die in colombia heeft gewoond vertelde me dat als je een klein puntje van de gekochte coke van dealer in een glas water dropt, dan zie je de kwaliteit. de versnijdingsprodukten vallen direct naar beneden en de cocaine blijft even drijven en lost op na tijdje op oppervlakte. is dit waar?"
"heb geprobeerd.. je ziet een deel van de witte poeder meteen naar beneden zakken en een beetje blijft drijven en lost olie-achtig op. grotendeels troep in die van mij volgens mij want mijn longen brandden hevig na een snuif. er viel meer naar beneden in het glas dan dat er bleef drijven"
"je ziet het ook na paar seconden olieachtig worden en uitspreiden over oppervlak. lost dus op. probeer het maar eens. niet teveel natuurlijk .. hehe"
"nee snuifcoke. dat basen doe ik niet hoor"
"is crack hetzelfde als basecoke?"