#1
Hoe vaak we hier wel niet doodgegooid worden met zulke negativiteit.
Net of wij d´r wat aan kunnen doen. Je verhaal kwijt willen is 1, maar meteen op een hoop mensen nageven is 2.
Ik vind het niet leuk voor je. Maar om nou te zeggen dat die gast een overdosis moet nemen en dat alle verslaafden losers zijn..
Een borderliner wordt gezien als een patient. Maar een verslaafde is meteen uitschot dat zich maar beter voor de trein kan gooien.
Dat vind ik altijd zo krom.
Net of wij d´r wat aan kunnen doen. Je verhaal kwijt willen is 1, maar meteen op een hoop mensen nageven is 2.
Ik vind het niet leuk voor je. Maar om nou te zeggen dat die gast een overdosis moet nemen en dat alle verslaafden losers zijn..
Een borderliner wordt gezien als een patient. Maar een verslaafde is meteen uitschot dat zich maar beter voor de trein kan gooien.
Dat vind ik altijd zo krom.
