Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb zaterdag een pil gepakt met 200 mg mdma en heb mijn lijf uitgekotst.... Moet wel zeggen dat ik me nadien heeeeeeel LALALA voelde Zou het kunnen dat het lichaam dat automatisch doet als je een te grote dosis neemt ? Of ligt het misschien aan de drank die ik gedronken heb voor ik die pil pakte ? En is de combinatie niet echt aan te raden ?"
"disaster zei: smirnoff + joint = XTC Klik om te vergroten... amai wat steekte gij in uwen joint ????/"
"Ik had zaterdagavond hetzelfde gevoel. Eigenlijk had ik niet veel zin om uit te gaan, maar de kids zijn op vakantie bij mijn ouders.... dus ja toch maar een pil genomen. Wel tamelijk vroeg om 21 uur al want ik wou het absoluut niet laat maken aangezien ik zondag meubelen moet verkopen.Zoals altijd na een klein uurtje overgeven. Omstreeks 22.30u op stap geggaan. Weinig bekende gezien. Ik kreeg geen woord uit mijn mond en zat wat rond te staren. En ik voelde me zo moe. Kaken lekker op elkaar geperst En heb mijn vriend en broer alleen gelaten, ben om 00.30u in mijn bed gekropen en heb geslapen als een roosje. Stond op om 07.30u omdat vriend toen pas thuis kwam Geen kater ik voelde me kiplekker beter dus dan avond ervoor. Maar pupillen stonden nog groot. Ik heb gisteren schitterend verkocht en ik voelde me super. Het gevoel of ik nog steeds op die pil zat. Op coke ben je dag nadien een wrak. X niet ,maar die bijwerkingen zijn zo .......grmbl :P Ik hou het even voor bekeken met die pillen"
"melissa zei: toch weer een x deze vrijdag,met een halfje sos om eventueel bij te trekken mocht t weer verkeerd gaan..... met een andere instelling deze keer..... blijf ff rustig liggen totdat ik de inslag gehad heb,en ik neem 1 lijntje(let vooral op tje)voordat ik de pil inneem.... eigenwijs ik weet..... maar ik wil toch echt een keer meemaken wat iedereen hier beschrijft.... vroeger nam ik ook eerst sos voordat ik x slikte en dat ging altijd goed zo wie weet.... zie alleen op tegen die kaakklem Klik om te vergroten... hey melissa, Ik vind dat ook een goeie combinatie. Gewoon ook het feit dat ik bij X zo ups and downs gewaar wordt. En met een lijntje tussendoor heb ik dat niet. Het is precies of dat je terug in die zalige roes duwt. Met een halfje kom ik dan ook meer dan toe op een avond. De laatste keer had ik geen coke op zak en ik voelde me echt niet lekker"
"disaster zei: Inga zei: disaster zei: smirnoff + joint = XTC Klik om te vergroten... amai wat steekte gij in uwen joint ????/ Klik om te vergroten... wat denk je van wiet Klik om te vergroten... Wiet ? ....als ik 1 joint opsmoor dan lig ik strike en wil ik slapen of begin ik van die vreetbuien te krijgen, Nu ni echt te vergelijken met XTC he"
"disaster zei: Inga zei: disaster zei: Inga zei: disaster zei: smirnoff + joint = XTC Klik om te vergroten... amai wat steekte gij in uwen joint ????/ Klik om te vergroten... wat denk je van wiet Klik om te vergroten... Wiet ? ....als ik 1 joint opsmoor dan lig ik strike en wil ik slapen of begin ik van die vreetbuien te krijgen, Nu ni echt te vergelijken met XTC he Klik om te vergroten... Probeer het eens uit zou ik zeggen , zuip eerst wat smirnoff na binnen en rook daarna een joint. Ken mensen die dezelfde ervaring als mij hebben! Klik om te vergroten... we proberen het uit... maar kan me er niet veel bij voorstellen"
"Ik heb geen zin in sigaretten. Terwijl ik anders een kettingroker ben. Ik heb geen zin in alcohol. terwijl ik anders wel eens graag een glaasje drink. De smaak van zoet is zo degoutant ! Terwijl ik anders gek ben op alles wat zoet is, krijg ik het niet binnen na xtc. Net zoals frisdranken met bruis Water daarentegen... HEERLIJK !!! Terwijl ik het anders nooit drink als ik uitga ! Je zou gaan denken dat xtc de wonderpil is waar ze al jarenlang naar opzoek zijn !!!! Stoppen met roken drinken en vermageren Hebben jullie dat ook of ben ik nu echt de enige ?"
"^_^ zei: Ja ik weet niet ik wilde altijd dat coke gevoel voelen van king of the world, zelfvertrouwen enzo. Paar keer gedaan nu maar krijg licht high gevoel maar niet echt wat ik zoek. Ga het binnenkort nog wel keer doen want zoek er toch naar. Denk dat het kwestie is van goede kwaliteit vinden zal wel sneller/beter opgenomen worden zonder al dat versnijdingsspul. Klik om te vergroten... De coke die wij gebruiken is van super kwaliteit. Maar de tolerantiegraad heeft ervoor gezorgd dat we echt al veel moeten gebruiken om ons nog zalig chill te voelen.en dat is juist de merde van dit spul"
"@ melissa, Ik weet wat je bedoelt hoor. Ik vraag het me ook steeds af. Wij hebben ons gebruik gehalveerd. Vroeger was het elk weekend nu nog maar om de 14 dagen. Maar toch.... Het is echt een duivel. Het weekend dat we niets gebruiken hebben we er ook totaal geen behoefte aan. Dus je denkt... he het gaat goed, ik kan eraf blijven . Maar dan komt het tweede weekend eraan.....Tegen woensdag begint de zin te komen. Tegen vrijdag moet en zal je snuiven . En dan heb je maandag.... vandaag dus.... En denk je waarom heb ik al die jaren kunnen genieten van uitgaan zonder iets van drugs en lukt het nu niet meer ? Ik heb dit weekend de coke gecombineerd met XTC. Om 23u een pilletje gepakt en had een half grammetje bij. Daarvan heb ik maar 2 lijntjes gesnoven. Moet toegeven dat dit eigenlijk een veel betere combinatie is dan alleen maar op coke en veeeeel goedkoper. Maar toch is het die smaak van coke en het snuiven op zich dat het zo verslavend maakt. Als ik die XTC moet innemen krijg ik al kotsneigingen. Toch, eens je op die pil zit is het zalig en veeel beter dan coke. Want de effecten van coke zijn bij mij niets meer dan, wakker blijven en niet dronken worden. Bij XTC ervaar ik echt dat LALALA gevoel. Heb hier zeker nog wel 15 pillen liggen maar aankomen NO WAY !!! Raar he...."
"@ Melissa, Wat die afleiding betreft. Klopt helemaal hoor. Het is zo dat ik gescheiden ben , Mijn 2 kinderen zijn de hele week bij mij en om de 14 dagen bij hun vader. De weekends dat ze hier zijn heb ik mijn handen vol, en totaal geen behoefte. Die vrijdag dat ik ze naar hun vader breng en ik terug thuis ben bij mijn vriend, krijg je de situatie waar we plots uit het niets die drang naar coke hebben. Het middel om eraf te geraken is die situaties te vermijden. Ik ben nog steeds aan het uit dokteren wat we kunnen doen , Misschien gaan sporten of eens een restaurantje doen. Om dan nadien recht ons bed in te duiken. Ik ga het iniedergeval proberen, maar uitgaan zal er dan zeker niet meer inzitten, omdat het juist die dingen zijn waar ik coke mee associeer. Verdorie ik ben juist 36 en zit precies in mijn midlife crises"