Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb echt een hekel aan mensen die verslaafd zijn!Ze zijn alleen maar een last in deze maatschappij. T is gewoon zielig om weg te rennen van de werkelijkheid! De rede dat ik een hekel aan verslaafde heb(met voorkeur coke verslaafde) is dat mijn ex dr 1tje is... liegen als de beste, geld opmaken en ons in de schulden werken, apparatuur uit t huis verkopen, en ga zo maar door! Ik was 4 maanden zwanger van ons 2e kindje toen ik bij m weg ging, voor mij was t klaar, ik heb hem 3 jaar geprobeerd er af te helpen!Ik heb m een keuze laten maken...of je coke, of je gezin...Natuurlijk zei hij dat hij voor zn gezin koos...maar even later kwam hij tog weer knetter thuis ..Pas toen ik bij m weg was gegaan, ging hij naar n kliniek waar hij na 2 maanden weer uit was gekomen omdat ie d8 dat ie clean was...niet dus! maar om bij heb weg te gaan was echt de beste keuze, voor mij en de 2 meiden, we hebben nu ons eigen stekke (zit helaas wel zwaar aan de schulden door hem),en hij is verleden tijd...wat ik echter niet kan uitstaan is dat ie overal geholpen wordt, en hij heeft t nu beter als mij...financieel dan, en betaald geen ene kutcent voor de meiden terwijl hij ze wel wilt zien... nogmaals...we zijn nu echt super gelukkig, en de meiden hebben nu de kans om een normale opvoeding te krijgen, t was wel moeilijk om alles in je uppie opnieuw te starten hoor, maar t was t zeker waard! En voor hem...ik hoop dat ie snel een overdosis neemt! dit moest ik ff kwijt...dus voor al die verslaafde losers:GA NAAR N KLINIEK, BLIJF DAAR EN BEDENK WAT JE KWIJT KAN RAKEN!"
"cadou zei: jij was toch niet ook cokeverslaafd? Klik om te vergroten... nee dus!"
"frapannn zei: Coke is een verslavende drug, even goed kon jij er verslaafd aan zijn... Dan zou je toch anders denken. Klik om te vergroten... misschien wel, misschien niet...we zullen t nooit weten, omdat ik er dus heel erg tegen ben... al zou ik een hele moeilijke tijd in mn leven krijgen, ik zou er nooit aan gaan, ik weet wat t met je doet.... de werkelijkheid...dat is t enigste waar k me goed in voelt!"