Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BobG zei: verdrietje, denk je ooit nog je vriend over te kunnen halen te stoppen? Zo nee, is het het beste om er nu een einde aan te maken. Zo ja, hoop ik het beste voor je! Klik om te vergroten... nee ik denk niet dat het gaat lukken,maar als tie dan weer gaat vertellen dat hij egt gaat veranderen dan krijg ik weer een beetje hoop maar dan tergelijker tyd doe hij het weer (wel stiekum want de eesrte twee gram merk niemand wat aan hem).maar het is ook de schaamte die ik heb.."
"HDA zei: Ik denk dat het ideale moment, het moment is waarop jij tegen jezelf kunt zeggen "Ik heb er alles aan gedaan, maar als ik nu niets doe, doe ga ik zelf tenonder." Laat jouw leven niet domineren door de vrees voor de omgang met drugs je partner. 't Allerbeste, HDA Klik om te vergroten... die momenten heb ikwel dat ik zo iets heb van jah heb alles geprobeert,dat heb ik hem ook gezegt ,en dan zeg hij wel van jah das waar het leg niet aan jou zeg hij dan,en beloof dat ik er nu voor gaat..."
"hallo.... na veel nadenken of ik dit wel zou schrijven heb ik het tog gedaan. ff me verhaal kwijt in mei zag ik het helmaal niet meer zitten,ik heb toen tog besloten hem de deur te wijzen,nou dat had ik veel eerder moeten doen want toen ging hij in zien dat ik het meende,hoe zielig hij ook ging doen en je ken het allemaal wel niet doen ik beloof het,maar goed ik heb het tog gedaan ,naar hulp gezocht en daar meerdere malen per week heen gegaan,de eerste weken waren rampen zeker voor heen had heel veel last van afkick verschijnselen.maar nu een paar maanden verder gaat het redelijk met hem tuurlijk heb hij het nog steets wel moeilik maar het gaat.en ja ik kan hem vaak niet vertrouwen daar is te veel voor gebeurd,maar ben tog heel erg blij dat ik me mantje stulje bij beetje terug aan het krijgen bent groetjes............."
"thnx...want het was een van de moeilijkste beslissingen van me leven."
"cathie ik ben dus niet gestopt met mijn relatie,had hem wel de deur uit gezet heb hen naar een hotel gebracht en toen zijn we alles in werking gaan zetten om er door heen te komen ,ik moet zeggen nu naar een paar maanden gaat het heel erg goed met hem(ja ik weet dat ik hem wel in de gaate moet houden )want je ben zo terug bij af maar ik heb goeide vertrouwen dat het goed gaat komen en zo simpel als dat ik het nu hier neer zet is het ook niet geweest,maar gelukkig heb ik het zo gedaan.na zoveel jaaren een hele fijne man te hebben gehad wist ik het ook ff niet meer als je man zo verandert.maar dan kan je idd zien wat het met iemand doe en daar kom bij ik heb nog nooit gebruikt dus ik kon me er ook niet in verplaatsen."
"klopt melissa mijn man was een paar jaar geleden ook aan de coke ,ook toe was hij er boven op gekomen alleen deze keer was hij verder als toen ik denk ook wel dat het altijd aantrekkings kracht heb voor hem en idd een lijntje is te veel. hoe gaat het nu met jouw??"
"HDA zei: Frenky zei: verdrietje zei: het is namelijk de tweede keer dat hij verslaafd is Klik om te vergroten... Een geestelijke verslaving zal je heeel lang houden, kan ik onderhand ook wel over mee praten. Succes. Klik om te vergroten... ^very true^ Klik om te vergroten... thnx..... mee samen gewoond ???"
"melissa zei: ik weet niet hoe oud jij bent,maar ik denk dat jij beter nu eieren voor je geld kan kiezen..... ik weet makkelijk lullen voor mij ,maar ik heb meer situaties van zwaar gebruik naar de afgrond zien gaan dan naar betere tijden... ik denk dat als jij zelf niet gebruikt je wel wat beters verdiend..... sos is erg onderschat,en ik denk dat hij t al niet meer in de hand heeft om op een makkelijke manier te stoppen.... geef hem een ultimatum......jou of sos.....pak je spullen en ga verder met jou leven,vertel hem dat als hij (laten we zeggen)een maand clean kan blijven(bij dagelijks je neus vullen met zulke hoeveelheden is dat al heel wat)je weer wil overwegen of jij je leven met hem wil delen.... helaas weet ik uit eigen ervaring(1 jaar dagelijks een gram)dat t je weinig intereseerd wat er om je heen gebeurd als jij je sos maar hebt.. maar er komt een moment dat hij zover in de shit zit dat hij waarschijnlijk gaat begrijpen wat hij op t spel heeft gezet,maar als jij hem blijft steunen,zijn leugens en excuses accepteerd komt dat moment denk ik voorlopig nog lang niet.... en je schrijft dat hij hulpverlening heeft,maar t klinkt niet echt of hij daar zelf achter staat als hij listigge excuses bedenkt om te gebruiken en controlles probeerd te omzeilen.... dus dat betuigd niet echt van t feit dat hij wil stoppen,allemaal weggegooide moeite van jou en de hulpverleningsinstantie.... en hij word er waarschijnlijk nog meer para van omdat hij nog meer moet liegen en bedriegen..... ik vind dat je eerst aan jezelf moet denken,en laat hem maar bewijzen dat hij je waard is... want ik kan je met de hand op mijn hart met zekerheid zeggen dat jij nu niet op de eerste plaats staat,klinkt hard mischien.......maar je bent denk ik meer waard dan iemand die moet concuren met sos.... sucses ermee Klik om te vergroten... klopt ik heb zelf nog nooit iets gebruikt ,ik kan me eigen er dus ook hellemaal niets bij voor stellen. en heb zekers er wel vaak over na gedacht om me er alleen van door te gaan maar dan denk ik ineens weer jah wat moet er dan van hem te recht komen(is dom van me om zo te denken)want ik weet ook dat hij er heel erg hard aan zou moeten trekken om er van af te blijven. hij is nu twee dagen clean we hebben er weer heel veel over gepraat. en jah het klopt allemaal wat je zeg ik ben nummer twee jammer genoeg!!!!! thnx"
"jij ook succes frenky"
"melissa zei: verdrietje zei: melissa zei: ik weet niet hoe oud jij bent,maar ik denk dat jij beter nu eieren voor je geld kan kiezen..... ik weet makkelijk lullen voor mij ,maar ik heb meer situaties van zwaar gebruik naar de afgrond zien gaan dan naar betere tijden... ik denk dat als jij zelf niet gebruikt je wel wat beters verdiend..... sos is erg onderschat,en ik denk dat hij t al niet meer in de hand heeft om op een makkelijke manier te stoppen.... geef hem een ultimatum......jou of sos.....pak je spullen en ga verder met jou leven,vertel hem dat als hij (laten we zeggen)een maand clean kan blijven(bij dagelijks je neus vullen met zulke hoeveelheden is dat al heel wat)je weer wil overwegen of jij je leven met hem wil delen.... helaas weet ik uit eigen ervaring(1 jaar dagelijks een gram)dat t je weinig intereseerd wat er om je heen gebeurd als jij je sos maar hebt.. maar er komt een moment dat hij zover in de shit zit dat hij waarschijnlijk gaat begrijpen wat hij op t spel heeft gezet,maar als jij hem blijft steunen,zijn leugens en excuses accepteerd komt dat moment denk ik voorlopig nog lang niet.... en je schrijft dat hij hulpverlening heeft,maar t klinkt niet echt of hij daar zelf achter staat als hij listigge excuses bedenkt om te gebruiken en controlles probeerd te omzeilen.... dus dat betuigd niet echt van t feit dat hij wil stoppen,allemaal weggegooide moeite van jou en de hulpverleningsinstantie.... en hij word er waarschijnlijk nog meer para van omdat hij nog meer moet liegen en bedriegen..... ik vind dat je eerst aan jezelf moet denken,en laat hem maar bewijzen dat hij je waard is... want ik kan je met de hand op mijn hart met zekerheid zeggen dat jij nu niet op de eerste plaats staat,klinkt hard mischien.......maar je bent denk ik meer waard dan iemand die moet concuren met sos.... sucses ermee Klik om te vergroten... klopt ik heb zelf nog nooit iets gebruikt ,ik kan me eigen er dus ook hellemaal niets bij voor stellen. en heb zekers er wel vaak over na gedacht om me er alleen van door te gaan maar dan denk ik ineens weer jah wat moet er dan van hem te recht komen(is dom van me om zo te denken)want ik weet ook dat hij er heel erg hard aan zou moeten trekken om er van af te blijven. hij is nu twee dagen clean we hebben er weer heel veel over gepraat. en jah het klopt allemaal wat je zeg ik ben nummer twee jammer genoeg!!!!! thnx Klik om te vergroten... ach meis toch,dat begrijp ik echt wel... dat je je druk maakt over wat er met hem gebeurd als je em laat zakken,maar geloof me hij zal nu eerst heel diep moeten zinken om dan weer omhoog te gaan. als hij niet wil kan jij niks voor hem betekenen,ik weet t uit ervaring.... zolang hij jou steun nu nog heeft is er geen enkele reden om te stoppen,wel om te liegen en bedriegen..... je hoeft hem niet daadwerkelijk voorgoed te verlaten,maar jaag hem bij wijze van spreken dan flink de stuipen op t lijf maar hou een oogje in t zeil.... hij is bij wijze van spreken ook wel "zielig"maar ik heb op t moment meer met jou te doen.....omdat ik me ongeveer kan indenken hoe hij redeneerd.... heb je t hem uberhaupt wel eens gezegd dat je je spullen pakt als er niks veranderd..... t hoeft niet op een verwijtwende boze manier,dat komt niet erg geloofwaardig over... maar vertel hem rustig dat jij t niet meer trekt en aan jezelf wil denken.... binnekort ben ik hier weg maar ik hoop dat t allemaal goed uitpakt voor jullie allebei...... Klik om te vergroten... heeej thnx weifie.............. je heb me erg op me gemak gesteld......... wat bedoel je met ik ben weghier???(mischien te nieuwesgierig) maar uit je woorden op te maken gaat het goed met je he???(gelukkig) goetjes...................................."