#1
Moet wel een gebruiker zijn om de fillm echt te snappen vind ik. Animaties erin vind ik best wel goed overeenkomen met de werkelijkheid.

davie zei:Blow is idd een goeie film. Veel kijkplezier Djodjo.![]()

davie zei:Blow is idd een goeie film. Veel kijkplezier Djodjo.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."