Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dus je laat de bladeren doorsijpelen met ether/alcohol/petroleum en die uitsijpeling opvangen in een kommetje fzo en het wordt dan coke ?"
"niemand weet juist hoe je dit doet ?"
"dankje voor de reacties ! ik willet zeker is proberen, isser iemand waarbij dit al gelukt is , plantje kweken en daarna de vruchten ervan kunnen plukken ?"
"mwaaa, spijteg dat je er zo weinig vanaf kunt halen anders was het wel een chill plan"
"spacekonijn zei: flashen is voor de gek houden Klik om te vergroten... flashen is trippen"
"hallo, ik heb even een vraagje. Ik ben zelf even bezig met een experimentje, nu wil ik weten wat de gevolgen/bijwerkingen hiervan kunnen zijn. dus het volgende: ik ben van plan om docalprazo(Benzodiazepineprerataat in tabletvorm) te nemen icm efedrine. met deze conbinatie zou ik het effect van xtc willen evenaren. extra info efedrine: Efedrine heeft een soortgelijk effect als amfetamine: je voelt je helder, klaarwakker en actief. Efedrine stimuleert het gedeelte van het zenuwstelsel dat het lichaam in staat stelt tot activiteit. extra info docalprazo: Psychotroop medicijn; middel dat op het centraal zenuwstelsel werkt. Het geneesmiddel vermindert angst en spanningen, werkt rustgevend en ontspant de spieren. Het middel heeft in veel gevallen een gunstige invloed op slaapstoornissen."
"hallo, ik heb is een vraagje. Het enige wat ik hier nog heb liggen is een paar benzo's (docalprazo) en een paar alfavits. Als ik deze samen zou innemen, wat zou het effect hiervan dan zijn ? Deze vraag, omdat ik niet volledig fout wil gaan ofzo. Maar wel lekker actief en zelfzeker. ps: ik heb ook nog een paar caffeine pillen liggen :P"
"het enegste dat ik kan vertellen is als je coke in je kous steekt en je zweet(en het papiertje+coke wordt nat) dan trekt al je coke in dat papiertje en ben je gekloot !!!!"
"ja het zal wel niet meer gebeuren geloof mij maareh nu stekik het papiertje in een plastiekje van men sigaretten"