Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja idd,ben zelf overgestapt vn green smoke naar coke, Sta er zelf versteld van, het gevoel alleen al Maar zeg nu zelf is het leven niet te kort om het niet te proberen."
"ja het is idd ziek,zou het nu zelf niet willen proberen zoals frisco al zei, *** w8 op iemand die het wel probeert***"
"naah ja,heb het zelf maar gehoord en d8 er zit wel wat in van die wondjes, maare idd dikke bullchit dan, nu heb ik het v.e ander gehoord."
"mja klopt wel nu ik erover nadenk"
"Bal0n zei: DarkScope zei: zou je van 1 keer coke snuiven dood kunnen gaan of wat dan ook? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Kom volgende keer even met een fatsoenlijk topic aan. Dit is wel heel erg bazaal he? Ja je kan dood gaan, je kan ook doodgaan als je aan het wandelen ben. Tevens als je slaapt, en als je je haren kamt.[/quote) Ik denk dat die jongen nog niks afweet van coke baLon."
"Zeker wete"
"Wie smijt er nou glas in zijn coke??? idd stom ding om het te doen,na al de reacties. topic gesloten?"
"Nuja heb zelf testertjes vastgekregen. blow al 4jaar, 1 Streepje 2 streepjes kenjehet? Wou test doen,beetje pipie in bekertje,en naderhand direct wat zout toevoegen ter groote tussen 2vingers hoeveelheid Heb gezien dat het direct verdunde door het zout en niet aantoonde dat ik blowde. Enige verklaring voor,de truckjes met azijn drinken of melk casere is bullshit, Maar hier toondie ie dus aan dat ik niet blowde .greetz[/url]"
"pe'kes,jailies,pille,"
"ow nice klopt dus tog, maare zou tog wel eerst proefkonijn voor me neus zien wille opsnuive. gistere ook 1ste keer coke gebruikt,nuja stomme beslissing van me"