Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja t werkt sowieso wel tegen een verstopte neus. Probleem is wel dat er dan ook nog coke in je snot en slijm enzo blijft zitten, en als je dan een x flink ophaalt, is kotsneigingen geblazen. Ik neem als ik me nie lekker voel wel is een pilletje, dat werkt ook erg goed"
"Ik weet niet precies waar, maar ik meen ooit eens ergens gehoord te hebben dat drugs slecht voor je is. Klik om te vergroten... Volgens mij heb ik dat ook ergens opgevangen"
"dat is wel lullig voor je banksaldo kun je dan beter pep gebruiken, werk ook wel tegen een verstopte neus. En niet-gebruikende mensen hebben ook nog zoiets als snuiten"
"flogging zei: mwaaa, spijteg dat je er zo weinig vanaf kunt halen anders was het wel een chill plan Klik om te vergroten... Volgens mij waren er dan idd meer coca- dan weedplantages, stel je voor"
"boy zei: Enne, sos blijft altijd in je zitten als je eraan hebt gezeten, hoe lang je ook gestopt bent. Klik om te vergroten... absoluut waar, heb nu 2/3 maandjes nie meer gebruikt. Laatst keek ik de film lord of war, en zodra dr coke in voor kwam begon t kriebelen. Maar idd kun je t bter voor speciale gelegenheden bewaren, of je moet sterk genoeg zijn om t om bepaalde termijnen te doen..."
"Vind coke vies bij de eerste lijn, maar als ik eenmaal bezig bent vind ik t ook heerlijk. Daarbij vind ik t gevoel op je gehemelte e.d. ook heerlijk."
"Suc6 man! Andere tip mischien en helemaal aan t begin: geen films/tv kijken waar coke in voorkomt, werkt bij mij altijd erg aantrekkend(als dat een woord is) ..."
"Cker RIP Volgens mij worden sterren alleen maar groter als ze eerder doodgaan... Ga t rijtje maar langs, elvis presley, john lennon, kurt cobain en ik vergeet er vast wel wat. Komt denk omdat die ouwe lullen van vroeger tegenwoordig ook weer gaan optreden enzo, btje jammer"
"ik maak meestal roerei en daar flikker ik ze gewoon door..."
"Persoonlijk vind ik dat coke gelegaliseerd moeten worden, ten eerste aangezien half nederland t gebruikt. En ten tweede omdat je vaak verhalen hoort over kut-coke of coke met foute zooi dr door. Heb geen idee hoe, maar t lijkt me wel beter. Wat vinden jullie?"