Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrootste aankoop?

grootste aankoop?

92 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychopath zei:
3 kilo in 2000 het was overigens niet in Nederland :wink:
Klik om te vergroten...

sabbatjaar in columbia ?
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mexico :smoke:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
2,5, valt wel mee dus :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
1,5 ofzo maar wel vaak gehaald.
a
angrrrLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zes gram... :confused:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
20
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat betaalde je daarvoor als ik vragen mag ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
720 euro voor 20 gram flakes

ik had 10g flakes en 10g versneden, ik heb 600 euro moeten betalen.
X
XFLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een grammetje of 40 voor €350 mooi verpakt in een afgescheurd stukje plastic van een tasje van de lokale supermarkt :) Was echt topspul, niet normaal... Latijns-Amerika... :sunglasses:

In Nederland 2 gram denk ik, maar gebruik nauwelijks. Kan best een paar weken zonder :wave:
f
flipte?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hoi, mijn grootste aankopen lagen meestal tussen 25 a 50 gram, aan 30eur soms 25 (zelden), zat ook met een handeltje maar ben er nu al een tijdje vanaf. van het geld bedoel ik en sporadish gebruik ik nog een grammetje, heb vroeger alle dagen gebruikt 5jaar lang... heb meer last van dat geld :confused: mooie liedjes moeten ook mooi kunnen eindigen hè...

KEEP ON GOING in the right direction :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 hele gram :openmouth:
I
IKKE1979Lid
01-01-2024, 00:00
#12
meerdere malen 6 gram in mijn eentje op 1 avond opgesnoven in een hele nare periode toen ik probeerde een overdosis te nemen. En dit nog in combinatie met medijnen. Ik ben er niet dood aan gegaan klaarblijkelijk maar heb er wel hartklachten aan overgehouden, ben nu aan het sporten en dat wordt ook minder.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#13
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Robdebob zei:
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:
Klik om te vergroten...

Als je based gaat het er rap door hoor. :mrgreen:
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#17
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

90%
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Laat ik zeggen; het spul dat je aan 95% van de recreatieve gebruikers kan verkopen, zonder klachten. En dan komen ze nog terug ook.
I
IKKE1979Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Robdebob zei:
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:
Klik om te vergroten...

Nou, niet goed dus. Kleine hartinfarctjes, kleine herseninfactjes, bewustzijns verlies, supergevaarlijk dus. En het was geen base, gewoon gesnoven.

Ik kan me herinneren dat ik 6 uur lang naar een puntje op de muur heb staan staren staand in het midden van de kamer, zonder door te hebben dat er tijd voorbij gaat. Alsof je hersenen helemaal verdoofd zijn.

En pas na twee weken heb je weer energie om vóór 2 uur 's middags uit bed te stappen. Raar leventje.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
davie zei:
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

90%
Klik om te vergroten...

Bedoel je 90% pure coke? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik hoop het. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."