Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nakkie zei: Qocaïne zei: Nakkie zei: el_colombiano zei: gelukt nog? Klik om te vergroten... ... praat me er niet over men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren Klik om te vergroten... Nou.. lekker dan? Waar slaat dát nou weer op! Volgende keer ook beter je stuff verstoppen hè kerel! En afspreken dat hij niet zomaar je kamer binnenkomt Klik om te vergroten... hahaha ja had alles goed uitgepland... alleen vergeten dat hij uitval had. ik rustig naar de wc ff piese denk van da duurt nog wel fkes kom ik terug staat menne broer daar met die fles in zun hand.. hij is net gestopt met drugs... ofja met coke en xtc, blowen doet ie nog wel, magoed hij vind dat ik dat ook moet doen en nam menne fles in Klik om te vergroten... en gaat nu lekker zelf bij zijn maaten een flinke k-hole krijgen warschijnlijk mja wel zonder dat het is ingenomen mja als je nog z,n fles kan fixen hoor ik graag het resultaat !!!! ik w8 geduldig af"
"halve gram leg ik meestal 2 a 3 lijnen net in welke stemming ik ben maar buiten alles om ik vind het af en toe gewoon leuk om een lijn klaar te maken beetje cappen met je pin pas en zo en dan briefje oprollen en zo mja meestal een lijn van een cm of 5 a 6 en dan niet al te gek dik want ik ben idd ook van mening dat als je alles ( of te veel ) in een keer naar binnen werkt dat het niet echt bevordelijk is voor je neus en maag en dergelijken en idd ook de sterkte is idd ook van essensiel belang bij het leggen van een dunne of dikke lijn ma ik denk dat het ieder voorzig is gewoon doen wat je ZELF het lekkerst vind en niet voor een ander een extra dikke lijn leggen om stoer te doen of zo"
"je bent namelijk ook niet de eerste die die coke in de handen heeft heh elke hand ( van af de bron) doet er meestel (lees dus niet altijd) wel iets mee om er meer winst op te maken en aan het einde is de gebruiker dus de klos want die betaald meestal de volle mep en krijg minder als belooft (zo wel in gewicht) als in kwaliteit mja dat is algemaan bekend en om het nog verder te versnijden nja is eigen keus er is GENOEG info te vinden op heeeeeel internet mja liever niet heh"
"je moet inzien dat het van de andere kant van het land komt via allerlij omwegen dus het is echt niet van af de plaats waar het gemaakt word tot hier binnen 1 maand en hoe lang is het houd baar zo ie zo half jaar no problem als het maar droog en vochtvrij licht (liefst donker) en niet al te gek heet onder 20graden of zo en wat je kan doen als je niet vertrouwd vacuum verpakken (als je de mogelijkhebt) mja das niet nodig als je het mij vraagt je moet het zo zien suiker meel bloem vergaat oof niet naar 1 jaar als het in de kast staat (coke is wel andere zooi duhhh) mja het princiepe snap je wel wat ik bedoel (denk ik) mzlz"
"coca gesnoven in kreta prijs weet in niet *(ma wel belachelijk duur hoorde ik achteraf) en 2 jaar terug hebben paar maten van me in salou ( ik was die avond thuis gebleven) pillen gefixt dacht 8 a 10 ps en klapte pas ne 1 uur a 1.30 uur ma toen was het wel one bigggg party ( hoorde ik ze achteraf zeggen) voor de rest denk dat ik in het buitenland voor degene die iets zoekt altijd iets te vinden is zo niet dan maar lekker geniete van zon zee strand en lekker eten en zo"
"volgens bij is dat gewoon beginners kwaaltjes die iedere startende snuiver heeft ik had het zelf ook de eerst 2keer en daarna inprinciepe nooit meer en kan ook zijn dat je toevalleg een scherp stukje of klein brokje naar binnen snuift en die je neus want beschadicht maar voor de rest lijkt het me niet echt iets om je zorgen over te maken zo lang je het maar in de hand houd 1a 2x in de maand en niet te veel in een keer want dan krijg je een soort schuurpapier efect hoe langer je vrijft hoe minder je over houd dus hoe meer je snuift hoe minder NEUS je over houd dus wees wel gewaarschuwd mvg wilco"
"bedoelde maximaal 1 a 2 maal per maand voor de fun idd minimaal was het verkeerde woord ja sorry mja je weet denk ik zelf wel wat goed voor je isen wat niet ik ken er genoeg die snuiven elke zat aaf zeker halve of hele weg en niks aan de hand ma ik weet ook zeker als andere dat zouden doen dat zij er aan onderdoor zouden gaan is maar net hoe stek je zelgf in je schoenen sta maar een gewaarschuwd persoon teld voor 2 of 3 of 4 of 5"
"het meest betrouwbaar (lees niet altijd) is brokken ivm dat weinig mensen een pers hebben om na dat de coke versneden is weer op nieuwe te persen en dus als je een brok koopt het meestal wel goed tot redelijk goed is is mijn ervaring want elke huis tuin en keuken homo kan versnijden en daarna zeggen dat het puur is en iemand die er niet veel van af weet word op die manier altijd genept en das wel lelijk owja nog een tip koop bij dealer thuis en meerdere hoeveel heden in een keer niet in de stad in een steegje achteraf ( dan is de kan op genept te worden grooter natuurlijk)"
"Dissonant zei: xxmasterxx zei: elke huis tuin en keuken homo Klik om te vergroten... lol Klik om te vergroten... ja idd toch zo kan iedereen het vermengen hoe die ma zelf wil en je hent altijd van die gasten die het toch wel kopen en dan achter af bweginnen te zijken en om dat te verkomen zeg ik altijd ma koop in brok vorm en versnij het zelf"
"jullie adwoorder alle 3 niet goed op de vraag hij wil denk ik weten ( zo als ik het lees) waneer het beter werkt ik denk persoonlijk op een nuchtere maag omdat je die werkedne stoffen dan sneller op neemt zo snel dat je maag over stuur raakt mja zijn vraag is waneer werkt het beter op een nuchtere maag wekrt het sneller en beter mja is geen aanrader ivm dat je dan je maag overstuur kan helpen dus idd ff goed gezezond eten en idd niet te vet werkt op een of andere manier averegs ( hoor je temisnte vaak)"