Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Komt me heel bekend voor. Op zich zie ik het niet als verslaving ofzo, want ik denk zelf dat ik het nog redelijk weet te beheersen. Wat natuurlijk wel vreemd is, is het feit dat zulke avondjes toch 9 vd 10 keer in een anti-climax eindigen. Daarna voel ik me een periode erg down, maar na een tijd doe je het toch weer. Natuurlijk ook de gave van een mens om zaken na verloop van tijd te 'vergeten'."
"Rintintin, gebruikte jij nou Coke + GHB + Sex.... of heb je de coke vervangen door GHB?"
"Komt me erg bekend voor. Steeds een enorm kater-gevoel, maar paar weken later gewoon weer hetzelfde verhaal."
"Hedonistica zei: Vraagje van een onwetende: wat is het verschil in gevoel na coke snuiven versus crack basen? Klik om te vergroten... Zelf nog nooit crack gehad, maar als ik het om me heen hoor: Na snuif: relaxt gevoel en pas als het uitwerkt (30 min) drang naar meer. Na crack: vrijwel direct bezig met volgende portie. Maar er zullen ongetwijfeld ervaringsdeskundigen hier zijn."
"Ik ken het... bij mij werkt vaak een extra lijntje. Na een hele avond aan dat spul gezeten te hebben, krijg ik het vaak als het uit begint te werken... dan gewoon vinger in de keel en kosten... en dan uren naar het plafond staren."
"Verhalen van melissa komen me heel bekend voor. Met name begin van dit jaar toen er regelmatig wat meer grammetjes thuis lagen, ging het de verkeerde kant uit. Meeste wat er op een avond doorheen is gegaan, zal rond de 4,5 gr zijn in m'n eentje.... avond is dan wel van 22u 's avonds tot 11u 's ochtends. En daarna beetje in bed liggen draaien tot je om 19u met barstende koppijn in slaap valt. Gelukkig besef gekomen dat dit echt niet kan. Toen ook veel afleiding gezocht, want als ik op vrijdag met bepaalde vrienden iets ging doen, werd er steevast (teveel) gesnoven. Nu gelukkig wel onder controle. Nu af en toe avondje met vriendin thuis snuiven. Zorg dan wel altijd dat er genoeg in huis is. Zo'n 3 tot 4 gram voor z'n 2tjes. Vrij goede kwaliteit. Wellicht is het nog iets teveel, maar te weinig is ook zo'n domper. Probeer nu eigenlijk eens een leuke avond te hebben en dan gewoon te beseffen dat de sos niet eens op gaat.... maar ben eigenlijk bang dat dit niet mogelijk is."
"Logisch gevolg in het altijd op zoek zijn naar nieuwe ervaringen en/of zaken die net op het randje zijn: alcohol, wiet/stuff, xtc, coke, enz."
"Chinees winkeltje in EHv heeft ook alles wat onze hartjes begeert. Van snuifbuizen tot weegschaaltjes, van waterpijpen tot boeddha-beeldjes hehe."
"300 euro voor 20 gram goed spul? Wie ken je dan zo goed? Escobar himself?!"
"Komt heel bekend voor. Sos snuiven, voorbereidingen, enz. geile (extreme) gedachtes... afknapper omdat het steeds op anti-qlimax uitloopt. Eigenlijk reden om ermee te kappen, maar toch steeds weer doen. Heb gevoel dat ik op een T-splitsing sta. Linksaf naar stoppen met deze onzin. Rechtsaf naar drugs zoeken waarbij alles wel hard blijft. Nu dus min of meer rechtsaf al een antwoord gevonden in dit topic, nl GHB."