Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de vraag was tog hoe? meestal op een glad oppervlak zoals een grote spiegel zodat er niet teveel verlorgen gaat.. dan zijn er verschillende ratios.. 'pure' colombiaanse .. word 1 op 1 vermengd en dan heb je nog topie.. maar de meeste .. verdelers.. die ik ken doen 3 op 10.. ze gebruiken vaak niet een soort stof maar verschillende soorten.. in iedergeval is de bedoeling dat het bijgevoegde product bijna niks veranderd aan de geur, kleur of werking .. bijv. teveel lidocaine en het verdooft gelijk.. teveel manitol en je klanten schijten.. (gebaseerd op een ware gebeurtenis van een kennis) hij snuifde nog al wat bij mekaar hij testte zn eigen spul.. en mixte zelf ook door te experminteren.. hij zat zelf vaak op de wc en een snelle spijsvertering had die niet dus daar heeft het niet aangelegen."
"haha de cocaine die uit colombia komt is maximaal voor 93% puur als het in grote aantallen in nederland komt word het ook nog versneden.. 89% is ongeveer het beste wat je in nederland hebt en dan heb je echt de beste van het beste in nederland"
"davie zei: 90% is hier eigenlijk niet te krijgen. Je mag blij zijn als je 70% hebt. Op straat wordt het ooit tegen 40% of nog minder verkocht door van die mislukte dealertjes. Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container Klik om te vergroten... als jij 20 k pure 90% kijgt wil ik wel weten waar jij die haalt want dat is bullshit 90 % word 30000 voor betaald.. en dat word gemengd met kilo op kilo want 1 kilo kun je mengen met 1 kilo supermix als je echte zuid amerikaanse hebt"
"haha 0% tot 25% dus je wil zeggen 1 gram is 0.25 puur. 0.75 bullshit? ik weet niet wat voor coke ze bij jullie hebbe dan hoor hier is het net andersom en dan heb je slechte"
"het blijft drijven omdat het in de eerste fase met kerosine is verwerkt"
"het is wel beste om alles letterlijk zo klein mogelijk te maken zodat alle stoffen zijn gescheiden of zo goed mogelijk in ieder gevall.. want het kan best zijn dat er coke in die ''minibrokjes'' zaten alleen de mengstoffen zijn zwaarder dus die trekken het mee na de bodem.."
"bluehill avenue"
"in nijmegen verkopen ze ook grote bullshit .. ik ben dr een keer geweest om rond te kijken en daar mengden ze soms 1 op 1 dus dan betaal je 50 euro voor 0.25 troep 0.25 echt.. zou verboden moeten worden :P"
"Sniffie zei: 300 euro voor 20 gram goed spul? Wie ken je dan zo goed? Escobar himself?! Klik om te vergroten... in zuid amerika kan je al aan een gram komen voor 5 dollar de gram .."
"Sniffie zei: Mocht het idd goeie zijn a 30 euro per 2 gram, houdt ik me aanbevolen hehe. Klik om te vergroten... denk je echt dat het per 2 gram 30 euro is dat is 15 de gram.. en dat is wel heel erg goedkoop je mag al blij zijn als je goede kan krijgen voor 30 euro p gram"