Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb afgespraken met een persoon coke van hem af te nemen, ik heb al eerder van deze persoon meerdere malen xtc gekocht, soms wat beter en soms wat minder goede pilletjes. Maar nu wil ik ook me neus in de sneeuw steken. Omdat hij altijd erg druk is heb ik besloten een grotere hoeveelheid af te nemen. Dit scheelde ook wat in de prijs en kan ik altijd wel kwijt. Tenzij het slecht spul is... Daarom vraag ik mij af waar ik op moet letten zodat ik zeker goed (redelijk tot) goed spul koop? De kleur, geelig, spierwit, spikkeltjes, klonterig, plakkerig, droog, grove korrel, kleine korrel, net als poeder suiker enz enz? Ik heb al wel gehoord dat wanneer je een beetje op het puntje van je tong doet, dat plekje van je tong gaat tintelen/verdovend aanvoelt. Maar wat voor smaak heeft het, waar kan ik het dan mee vergelijken (of proef ik daar dan niets meer?) Als het versneden is met iets, wat is dat dan vaak? poedersuiker, wasmiddel??? Hij zegt dat het goede shit is, dus dat hoop ik ook. Als het dus de goede coke is die mij wordt beloofd, hoeveel lijntjes leg ik dan uit 1 gram? Hoeveel kan ik het beste nemen als ik het nog nooit heb gedaan. Moet ik vooraf nog ergens rekening mee houden? eerst proberen in rustige omgeving? En is/vinden jullie het beter als XTC op feesten (zie poll)? Ik heb er zin in, en ben benieuwt! groeten"
"ik krijg ook inderdaad een sampletje, maar ik weet dus niet of de coke in die andere zak dezelfde is., Maar wat ik ook denk, inderdaad dat hij wel blij zijn met grotere afnemers. overgens kan ik hem wel vertrouwen denk ik, heb nog nooit onraad bij hem bespeurd. En met grote hoeveelheid bedoelde ik 20 gram, a 30 euro pg, met de belofte dat het goed spul is? 20 gram a 600 euro is dat een nette prijs? tis voor mij een hoop geld, want ik zit op kamers bla bla. top de reacties tot zover!"
"dank voor alle reacties, ik ga het zo ophalen. Mijn vorige post wat betreft mijn verhaal he ik iets milder gemaakt. tenslotte kan iedereen dit lezen. groeten"
"sluit me aan bij Zommes, je opinie is erg persoonlijk."
"flashkop zei: 25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul... Heb het stiekem verkocht aan heel goede maten, dat wel. Klik om te vergroten... dat is anders goed aan de prijs!"
"snats4life zei: ik heb dat wel Klik om te vergroten... je bedoeld geen neusbodje?"
"Beste ubettawalk Klote dat je dat hebt moeten meemaken, het zijn klote momenten. Ik heb ze ook wel eens meegemaakt maar niet zooo heftig, gelukkig. Ik neem de laatste tijd vrij veel pillen (alleen in het weekeind), ook gewoon met drank op. Wanneer ik uit ga gaan we altijd gezellig drinken en inderdaad ook baco's. Bier is af te raden, daar wordt je misselijk van omdat die pil ook al niet echt lekker voor je maag is. Maar de pillen die ik nu heb zijn echte XTC tabletten, alleen MDMA. Space pillen inderdaad, niet agressief maar wel fris. Mijn ervaring met veel alcohol en XTC is prima, een frisse en ontspannende opkikker, en onbegrijpelijk de volgende dag geen hoofdpijn . De eerste keer had je een goede pil te pakken. Prima geen probleem met alcohol, maar de 2e keer had je echt een slechte, denk met veel speed erin. XTC is toch het lekkerst in combinatie met water en af en toe een colatje. Dan beleef je hem veel lekkerder, intenser omdat alcohol je juist weer duf maakt. En na een lekkere nachtrust de volgende dag er geen last van. Kortom zorg gewoon dat je een goede pil hebt die je bevallen, met jou levensstijl, dank consumpsie erbij. Die vieze bruine zou ik gaan vergeten, zoek goed spul! succes, en gebruik met maten"
"Als je bad trip hebt, haal een redbull, mier zoet veel suikers, suikers, suikers dat doet veel goed. Maar blijf altijd op vochtgraad letten, neem na een bacotje een frisje/watertje en dan weer een"
"het is inderdaad nu wel duidelijk dat het geen opiaat is, hehe"
"600 euro a 20 gram, is voor mij grote hoeveelheid. gr"