Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrootste aankoop?

grootste aankoop?

92 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ooit 4 gram voor een avondje met vrienden.
kostte me trouwens 150,-
h
hadikdatalverteldLid
01-01-2024, 00:00
#2
5 gram crack voor 250pleuro met zn drieen in een nachtje weggerookt
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Recentelijk 2 gram voor 75,-
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nog nooit meer dan een gram gekocht.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
10 gram voor 350 euro. En laatst nog 5 voor 180.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 hele gram :openmouth:
I
IKKE1979Lid
01-01-2024, 00:00
#7
meerdere malen 6 gram in mijn eentje op 1 avond opgesnoven in een hele nare periode toen ik probeerde een overdosis te nemen. En dit nog in combinatie met medijnen. Ik ben er niet dood aan gegaan klaarblijkelijk maar heb er wel hartklachten aan overgehouden, ben nu aan het sporten en dat wordt ook minder.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#8
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#9
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Robdebob zei:
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:
Klik om te vergroten...

Als je based gaat het er rap door hoor. :mrgreen:
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

90%
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Laat ik zeggen; het spul dat je aan 95% van de recreatieve gebruikers kan verkopen, zonder klachten. En dan komen ze nog terug ook.
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#14
5 gram
f
fletcherLid
01-01-2024, 00:00
#15
Grootste aankoop is tot nu toe 6 gram. Nu nog er voor zorgen dat ik het niet opmaak binnen enkele dagen :flushed:
B
BaydaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb me laten vertellen als je coke 10% is dat het wel ok is.15% is al heel gek.Er zit heel veel bites/baid/bayda in....Heeft ongeveer tzelfde effect als echte C zeggen ze...
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#17
melissa zei:
xxmasterxx zei:
laatst 10 gram voor 325 ( in bolletje vorm)

moet alleen nog nieuwe snow saels hebben want oude zijn weer eens op

mja zo iets hou je toch wel
Klik om te vergroten...

haal jij t ook bij een dikke neger hier in arnhem :mrgreen:
tis een bekende prijs nmlk :wink:
by the way als jij een ernhemmer bent ken ik je dan toevallig niet...
Klik om te vergroten...

nope die ken ik niet ( zal eens ff rond vragen)

heb zelf andere adressen

en ja kom idd uit arnhem

pm me maar of zo voor verdere info msn of wat dan ook

ps eergiste 20g ivm een verjaardag van onze lieve koningin moet goed gevierd worden met m,n maatjes heh leven de koningin
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#18
5 gram
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#19
3 kilo in 2000 het was overigens niet in Nederland :wink:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#20
1 gram

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."