Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrootste aankoop?

grootste aankoop?

92 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
davie zei:
Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container :grin:
Klik om te vergroten...

20k de kilo is € 20,- de gram
750 voor 25 gram is € 30,- de gram

Denk dat de prijs zo verkeerd dus niet is. En zoals gezegd, ga niet opscheppen over percentages, maar als 95% van de weekendsnuivers niet klaagt en terugkomt, mag je aannemen dat het goed is, toch?!
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#2
davie zei:
90% is hier eigenlijk niet te krijgen. Je mag blij zijn als je 70% hebt.

Op straat wordt het ooit tegen 40% of nog minder verkocht door van die mislukte dealertjes.

Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container :grin:
Klik om te vergroten...

als jij 20 k pure 90% kijgt wil ik wel weten waar jij die haalt want dat is bullshit 90 % word 30000 voor betaald.. en dat word gemengd met kilo op kilo want 1 kilo kun je mengen met 1 kilo supermix als je echte zuid amerikaanse hebt
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sniffie zei:
davie zei:
Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container :grin:
Klik om te vergroten...

20k de kilo is € 20,- de gram
750 voor 25 gram is € 30,- de gram

Denk dat de prijs zo verkeerd dus niet is. En zoals gezegd, ga niet opscheppen over percentages, maar als 95% van de weekendsnuivers niet klaagt en terugkomt, mag je aannemen dat het goed is, toch?!
Klik om te vergroten...

€ 20 voor tegen de 90% of € 30 met veel minder % coke.

Als je 90% hebt versnij je het zodat 1 gram geen 1 gram meer is. Je hebt dan bijvoorbeeld 0,7 gram coke en 0,3 rommel. Van 1 kilo maakt je dus eigenlijk 1300 gram bijvoorbeeld zodat je iets meer dan € 15 per gram betaald. Zo doet verkoper er weer een beetje rommel bij.

20k voor een kilo is echt niet duur.

Zolang mensen niet klagen is het altijd wel goed. Ik vind € 30 wel een mooie prijs. Ik gaf meer antwoord op de vraag; wat ik "goed" spul vind.

Dat is 90%, maar jammer genoeg niet makkelijk te krijgen. Vaak word met rommel gemengd spul aangeboden. Erg jammer!
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt. Dat spul kon je ook nog 3 op 10 versnijden. (1 kg = 1300 gr)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
el_colombiano zei:
davie zei:
90% is hier eigenlijk niet te krijgen. Je mag blij zijn als je 70% hebt.

Op straat wordt het ooit tegen 40% of nog minder verkocht door van die mislukte dealertjes.

Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container :grin:
Klik om te vergroten...

als jij 20 k pure 90% kijgt wil ik wel weten waar jij die haalt want dat is bullshit 90 % word 30000 voor betaald.. en dat word gemengd met kilo op kilo want 1 kilo kun je mengen met 1 kilo supermix als je echte zuid amerikaanse hebt
Klik om te vergroten...

Mensen zijn gek als ze 20k vragen terwijl ze er 30k voor kunnen krijgen en dat is de reden waarom er 30k voor wordt betaald. Iedereen moet zijn winst maken. Ik zeg niet dat het makkelijk is om voor die prijs te krijgen, maar het is er wel.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
de coke die op straat verkocht wordt varieert van 0 % tot 25 meer krijg je van die station niggers niet

er zijn ook dealers die alleen aan rijke lui werken dus heb vaak gezien dat mensen 200 euro per gram betaalden voor een zeer pure coke
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha 0% tot 25% dus je wil zeggen 1 gram is 0.25 puur. 0.75 bullshit?

ik weet niet wat voor coke ze bij jullie hebbe dan hoor hier is het net andersom en dan heb je slechte :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij woont in New york schijnbaar.

Ik hoorde laatst van een Amerikaan dat ie nederlandse coke maar kut vond en de coke in America echt helemaal geweldig was (betaal je wel 150 dollar voor een gram ofzo)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoor van iedereen uit Amerika dat Nederlandse coke ook echt slecht is in verhouding tot Amerikaanse, maar zij betalen allemaal ongeveer 40 dollar (30-35 euro)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dzy zei:
Ik hoor van iedereen uit Amerika dat Nederlandse coke ook echt slecht is in verhouding tot Amerikaanse, maar zij betalen allemaal ongeveer 40 dollar (30-35 euro)
Klik om te vergroten...

Kan zijn dat ik de prijs dan verkeert opgevat heb, misschien verschilt het per regio?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
De coke hier in Nederland is niet slecht, het is gewoon versneden met veel rommel. Coke = gewoon coke. Hoe meer schakels hoe minder % coke het bevat.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
yellowmoon zei:
de coke die op straat verkocht wordt varieert van 0 % tot 25 meer krijg je van die station niggers niet
Klik om te vergroten...

Je moet ook niet bij zulke gasten halen. 25% of minder is echt triest. Straatspul is volgens mij eerder tussen de 20 en 40%. Ik denk niet dat klanten terug komen als ze 25% of minder krijgen. Dan is het zo afgelopen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
De gozer waar ik het van heb doet per 100 gram 30 gram andere zooi erbij dus heb ik 70 % puur en ik vind het prima spul. :grin:
Kan je nagaan als je 90 % hebt, dan neem je echt mespuntjes :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."