Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom je geen Coke moet gebruiken

Waarom je geen Coke moet gebruiken

62 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flugeltje zei:
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
Klik om te vergroten...
zelf geschreven of ergens van internet geplukt.
anders heb je wel een goede beschrijving van cocaine gegeven :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flugeltje zei:
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
Klik om te vergroten...

Hahaha, typisch Amerikaans tekstje als ik het zo lees... Altijd een beetje jammer van die stemingmakerij... :rolleyes:
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flugeltje zei:
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
Klik om te vergroten...

mooi :)
intresant zelf
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een rotslechte poging om me te overtuigen zeg. Ik leg nu een lijntje om je mislukte poging te vieren.

No offence, maar waarom zouden we advies aannemen van iemand die het alleen nog maar op zijn tanden smeerde? Toch nam ik het risico om 2 minuten van mijn leven te verspillen door je paragrafen te lezen, en tevergeefs.
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Danja zei:
Wat een rotslechte poging om me te overtuigen zeg. Ik leg nu een lijntje om je mislukte poging te vieren.

No offence, maar waarom zouden we advies aannemen van iemand die het alleen nog maar op zijn tanden smeerde? Toch nam ik het risico om 2 minuten van mijn leven te verspillen door je paragrafen te lezen, en tevergeefs.
Klik om te vergroten...

advies ?. Dit is de pure waarheid jonge man :wink:

denk dat iedereen (meeste deel toch) dat wel weet, zelf mense die gebruiken
(is bij mij toch zo....)

groeten!
R
RoosJe16Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach, het mag dan misschien de waarheid zijn, maar ik vind dit wel erg typisch en overdreven.

Vind het een beetje gekkenwerk dit, zou het zelf zo niet omschrijven.


' Ik ben Roosje16, ze noemen me ook wel Roos.
Gebruik mij niet, dan word ik boos'

Zo kan ik ook wel wat verzinnen, waarom ga je niet rappen ofzo?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waar kan ik je album kopen, Roos?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Flugeltje zei:
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.
Klik om te vergroten...

zó waar... erg duidelijk!
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
snuif zelf halfje per week ongeveer. Ben totaal niet verslaafd, maar als ik eenmaal een halfje op heb, dan voel ik me wel verslaafd. Want dan ga ik er alles aan doen om meer te kopen, maar dat doe ik niet omdat ik pas laat op de avond begin met snuiven zo rond 2/3 uur zodat ik er lekker van trip endan later op de avond nog natrip in mn bedje. Zo besteed ik 20 euro per week aan sos en ik heb een prima leven verder. Ben er nu al weer ff 3 weken vanaf
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja want je bent prcies wel heel paranoia als ik je bericht eens lees :)

mss zou je beter je coke eens laten testen :wink: :mrgreen:
t
titiboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
COCAINE DE DRUGA

COCAINE is de GEVAARLIJKSTE DRUGS DIE ER BESTAAT snuif zelf 5 gram p/WEEK en drink fles WHISKY erbij en BESTEL de lekkerste geilste duurste escoRTGIRL en ben zo op een avond 500 euro kwijt zonder dat je het wil.

SOms snuif ik en PAK mn pistool en word ik PARANOIa of denk ik dat er inVAL word gedaan in mn hUIS

SOms val ik moeilijk in slaap en vergeet iedereen om Me HEEN.

Laat je COCAINE TESTEn weet wat je gebruikt als je goede COke gebruikt voel je niet zo PARANOIA en kan je lekker slapen LAAT het eerst TESTEN .....voordat het in je neus komt KOMT het via de maag via de boot via de vliegtuig ons land BINNEN :) :) :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: COCAINE DE DRUGA

titiboy zei:
COCAINE is de GEVAARLIJKSTE DRUGS DIE ER BESTAAT snuif zelf 5 gram p/WEEK en drink fles WHISKY erbij en BESTEL de lekkerste geilste duurste escoRTGIRL en ben zo op een avond 500 euro kwijt zonder dat je het wil.

SOms snuif ik en PAK mn pistool en word ik PARANOIa of denk ik dat er inVAL word gedaan in mn hUIS

SOms val ik moeilijk in slaap en vergeet iedereen om Me HEEN.

Laat je COCAINE TESTEn weet wat je gebruikt als je goede COke gebruikt voel je niet zo PARANOIA en kan je lekker slapen LAAT het eerst TESTEN .....voordat het in je neus komt KOMT het via de maag via de boot via de vliegtuig ons land BINNEN :) :) :)
Klik om te vergroten...

Beter laat jij jezelf testen
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Altijd grappig als zulke mensen met pistolen gaan zwaaien
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: COCAINE DE DRUGA

Psycho_Chrono zei:
titiboy zei:
COCAINE is de GEVAARLIJKSTE DRUGS DIE ER BESTAAT snuif zelf 5 gram p/WEEK en drink fles WHISKY erbij en BESTEL de lekkerste geilste duurste escoRTGIRL en ben zo op een avond 500 euro kwijt zonder dat je het wil.

SOms snuif ik en PAK mn pistool en word ik PARANOIa of denk ik dat er inVAL word gedaan in mn hUIS

SOms val ik moeilijk in slaap en vergeet iedereen om Me HEEN.

Laat je COCAINE TESTEn weet wat je gebruikt als je goede COke gebruikt voel je niet zo PARANOIA en kan je lekker slapen LAAT het eerst TESTEN .....voordat het in je neus komt KOMT het via de maag via de boot via de vliegtuig ons land BINNEN :) :) :)
Klik om te vergroten...

Beter laat jij jezelf testen
Klik om te vergroten...

Inderdaad.. je haald de woorden uit mijn mond.. :mrgreen:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#15
die spambots van tegenwoordig kunnen al hoofdletters gebruiken, kijk eens aan :P
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: COCAINE DE DRUGA

titiboy zei:
COCAINE is de GEVAARLIJKSTE DRUGS DIE ER BESTAAT snuif zelf 5 gram p/WEEK en drink fles WHISKY erbij en BESTEL de lekkerste geilste duurste escoRTGIRL en ben zo op een avond 500 euro kwijt zonder dat je het wil.

SOms snuif ik en PAK mn pistool en word ik PARANOIa of denk ik dat er inVAL word gedaan in mn hUIS

SOms val ik moeilijk in slaap en vergeet iedereen om Me HEEN.

Laat je COCAINE TESTEn weet wat je gebruikt als je goede COke gebruikt voel je niet zo PARANOIA en kan je lekker slapen LAAT het eerst TESTEN .....voordat het in je neus komt KOMT het via de maag via de boot via de vliegtuig ons land BINNEN :) :) :)
Klik om te vergroten...

volgens mij zit je SHIFT knop vast. tijd voor een nieuw toetsenbord.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: COCAINE DE DRUGA

de grootste trek in coke heb je wanneer je je niet zo goed voelt, ongemakkelijk

ik had overlaatst schorsing op school en dan moest ik 8 uur op een stoeltje zitten alleen en ik mocht niet naar buiten wanneer het speeltijd was bv


dan verveel je je zo hard dat je begint na te denken over alles en dan verveel je je ng meer en dan komt ineens de gedachte van coke in je op

"man wat zou ik graag een lijntje voor me hebben nu, liefst 2 en dan goeie dikke ook!"


zo heb ik dat toen toch ervaren :(




titiboy zei:
COCAINE is de GEVAARLIJKSTE DRUGS DIE ER BESTAAT :)
Klik om te vergroten...

volgens mij is crack de de gevaarljkste drugs die er bestaat, niet?
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is er nog iemand die vindt dat coke veel te duur is in verhouding met het effect wat ge er van krijgt? Ik vind da coke eigenlijk niet veel voorstelt. Is wel fijn en zo, maar om daar zo in op te gaan en elke week te kopen, ik begrijp dat niet.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: COCAINE DE DRUGA

fragany zei:
de grootste trek in coke heb je wanneer je je niet zo goed voelt, ongemakkelijk

ik had overlaatst schorsing op school en dan moest ik 8 uur op een stoeltje zitten alleen en ik mocht niet naar buiten wanneer het speeltijd was bv


dan verveel je je zo hard dat je begint na te denken over alles en dan verveel je je ng meer en dan komt ineens de gedachte van coke in je op

"man wat zou ik graag een lijntje voor me hebben nu, liefst 2 en dan goeie dikke ook!"


zo heb ik dat toen toch ervaren :(




titiboy zei:
COCAINE is de GEVAARLIJKSTE DRUGS DIE ER BESTAAT :)
Klik om te vergroten...

volgens mij is crack de de gevaarljkste drugs die er bestaat, niet?
Klik om te vergroten...

ja watte??? man waar gaat dat toch naar toe? nog op school en al coke gebruiken... no offense hoor. ik neem echt geen kinderen... :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."