Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ga op reis en ik neem mee...

ik ga op reis en ik neem mee...

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
a
alfieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al slechte ervaringen mee gehad op de luchthaven?
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#2
wil je levenslang vast komen zitten ofwat ? je kunt tog wel een paar weekjes zonder drugs komop zeg beter als de kans lopen weg te rotten in 1 of andere turkse gevangenis
a
alfieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, zeker niet.. 't is maar dat ik er echt geen idee van heb hoe streng men ginder is.. Daarom dat ik hier m'n licht eens kom opsteken hé..
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het ook niet doen, heb er ook wel es over gedacht... Maar het is het niet waard joh, straks word je gepakt en dan ben je dus echt zwaaaar de lul! Ze flippen daar echt op drugs... Ik zou de gok niet wagen als ik jou was... :wave:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik en vrienden wilden het ook doen, maar het is gewoon TE riskant. Hoe goed en slim je plan ook is. Het is te risky..

En ze verkopen daar ook wel pillen en sos enzo alleen zou ik het niet vertrouwen. Ik ga ook naar Lloret en ik koo pdaar gwoon flink wat wiet als ik weet dat het te vertrouwen is.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor een paar gram zullen ze je niet levenslang opbergen maar het kan wel je hele vakantie verpesten.
a
alfieLid
01-01-2024, 00:00
#7
't is waar.. Het zou zonde zijn om ons vakantie te laten verpesten door een paar gram.. Derbij, in die discotheken daar zullen ze zeeeker en vast ook wel van alles te verpatsen hebben :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je met de bus gaat kan het best. Ik ga over een paar weekjes naar Lloret en zou wat mee kunnen nemen in een ongemarkeerde tas en die gewoon tussen de rest zetten. Mochten we dan gecontroleerd worden weet natuurlijk niemand van wie die tas is :)
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je in de periode van 7 tot 25 juli gaat, wil je dan ook wat voor mij meenemen? :rolleyes:
Voor de rest zou ik het niet doen, je hebt kans dat je dan helemaal niet meer op vakantie kan gaan.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
gebruik de zoekfunctie eens op: buitenland, smokkel, vliegtuig. Dan kom je een aantal topic's tegen over dit onderwerp. Succes
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#11
:beer:
a
alfieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amai mercie voor de respons!
Ik zal die zoekfunctie eens gebruiken.. En 5 juli vertrek ik :sunglasses:
Wie weet kom ik u nog tegen Robdebob :wink:
a
avalonLid
01-01-2024, 00:00
#13
djeez wie begint hier over turkse gevangenissen, hij gaat naar Lloret!

Maar idd, ik zou persoonlijk ook niks meenemen, vrienden van me die binnen europa reizen nemen ook altijd kleine hoeveelheid weed mee. Zijn nog nooit gepakt, maarja als je naar spanje gaat, waarom het risico nemen. Spanje is de doorgang voor voor coke naar de rest van europa, als je wat zoekt vind je heus wel een grammeke, prijzen zijn wel iets hoger, betaal als toerist niet meer dan 70 euro en ALTIJD proeven!
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou niets meenemen. Het is algemeen bekend dat Nederland tov andere landen veel toleranter is. Je wordt heus niet de dodencel ingegooid als ze je pakken maar denk er ook een aan dat als je gepakt wordt, en je zit eventjes vast...dat gelijk je hele familie het weet. Zie dat dan maar eens te verbergen.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Robdebob zei:
Als je in de periode van 9 tot 19 juli gaat, wil je dan ook wat voor mij meenemen? :rolleyes:
Voor de rest zou ik het niet doen, je hebt kans dat je dan helemaal niet meer op vakantie kan gaan.
Klik om te vergroten...

Holy shit; dude ik ga precies van 9 tm 19 juli! Bij welke organisatie zit je? Dalijk hebben we dezelfde bus :grin: :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
bus is denk nog wel te doen, vliegtuig zou ik iig niet doen. gewoon beetje rondvragen, zijn heus wel nederlanders die bij zich hebben.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon doen, die spaanse gevangenis is echt niet zo slecht als dat ze zeggen. tis echt wel gezellig met tien spaande vrienden in een cel.
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik denk dat dat idee van met die ongemarkeerde zak nog wel te doen is :)

btw ik ga ook naar Lloret maar wel in augustus pas en ik ben van plan ook wat mee te nemen :)

dus ik vind deze topic wel gunstig ^^
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
bus is denk nog wel te doen, vliegtuig zou ik iig niet doen. gewoon beetje rondvragen, zijn heus wel nederlanders die bij zich hebben.
Klik om te vergroten...

Juist bussen worden gecontroleerd met drugshonden...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
DreamWeaver zei:
Als je met de bus gaat kan het best. Ik ga over een paar weekjes naar Lloret en zou wat mee kunnen nemen in een ongemarkeerde tas en die gewoon tussen de rest zetten. Mochten we dan gecontroleerd worden weet natuurlijk niemand van wie die tas is :)
Klik om te vergroten...

Niet bang voor honden? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."