#1
Al slechte ervaringen mee gehad op de luchthaven?


Robdebob zei:Als je in de periode van 9 tot 19 juli gaat, wil je dan ook wat voor mij meenemen?![]()
Voor de rest zou ik het niet doen, je hebt kans dat je dan helemaal niet meer op vakantie kan gaan.

SperSIZEboon zei:bus is denk nog wel te doen, vliegtuig zou ik iig niet doen. gewoon beetje rondvragen, zijn heus wel nederlanders die bij zich hebben.
DreamWeaver zei:Als je met de bus gaat kan het best. Ik ga over een paar weekjes naar Lloret en zou wat mee kunnen nemen in een ongemarkeerde tas en die gewoon tussen de rest zetten. Mochten we dan gecontroleerd worden weet natuurlijk niemand van wie die tas is![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."