#1
ik dacht toch ook dat Lloret (de mar???)in spanje lag???
en ik heb een kennis die net 10 maanden heeft mogen dienen in de italiaanse gevangenis.... ok ging over een redelijke hoeveelheid speed maar toch, beter bange jo als dooie jo en je kan inderdaad misschien beter daar iets zoeken om te nuttigen.
en nog iets BUSREIZEN NAAR SPANJE SUCKS! never again for this baby, i'll take my own car...
anyway toch een zéér prettige vakantie toegewenst. ik wil nog een keer naar ibiza binnenkort, weekendje uit de bol gaan hihi maar dan wel met de vlieger.
en ik heb een kennis die net 10 maanden heeft mogen dienen in de italiaanse gevangenis.... ok ging over een redelijke hoeveelheid speed maar toch, beter bange jo als dooie jo en je kan inderdaad misschien beter daar iets zoeken om te nuttigen.
en nog iets BUSREIZEN NAAR SPANJE SUCKS! never again for this baby, i'll take my own car...
anyway toch een zéér prettige vakantie toegewenst. ik wil nog een keer naar ibiza binnenkort, weekendje uit de bol gaan hihi maar dan wel met de vlieger.

