Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer Cocaine snuiven

eerste keer Cocaine snuiven

64 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
d
delilahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeetje was 18 ofzo en zag een plastic zak met allemaal papiertjes op de achterbank staan in iemands auto.
Ik was nogal een provinciaaltje dus had niet door wat het was. Na vragen toch wel veel interesse en heb het geprobeerd....
Ik heb nooit meer diezelfde kick gevoelt. Zo helder...
Maar goed doe het nu misschien 3 a 4 x per jaar. Zo vind ik het ook prima.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon niet proberen, ook niet recreatief. krijg je veel spijt van :cry:
B
BrucasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrienden die het al eens geprobeerd hebben & zelf nieuwsgierig nr het effect ervan. & ik heb er ng nooit spijt vn gehad :grin:
O
OkkeloenieLid
01-01-2024, 00:00
#4
14.00-21.00 Drank --> Dronken, misselijk gevoel.
22.00 Na een uur zoeken samen met een maatje een nakje gevonden bij iemand.
22.01 Nuchter als de tyfus :P
Dat was mijn 1e keer :P
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals de meesten, uit nieuwsgierigheid.
Vriendin van me die er kon aan geraken
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keer dat ik gebruikte (14 jaar oud, ben nu 20 jaar oud) was omdat ik in de eerste plaats nieuwsgierig was maar ook omdat ik schijt had, ik woonde op straat en shit (sinds een tijdje niet meer, let's keep it that way). Wat was jullie motivatie om de eerste keer Coke/Harddrugs te nemen?

Don't confuse power with powder, the second will get you nowhere but the bottom...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
groepsdruk
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nieuwschierigheid en schijt aan alles hebben.
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was benieuwd en mijn vriendin had het binnen handbereik. Het is uiteindelijk een supergezellige avond geworden :)
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jij ook wat ?
Klik om te vergroten...
Ja is goed
Klik om te vergroten...

SNIFFFFFF...
:grin:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#11
nieuwsgierigheid!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nieuwsgierigheid en van kleins af aan al een fascinatie voor het spulletje. Ik vond het in films al vet als er "cocaine" het oo zo vieze woord - werd genoven, dusja, vandaar :).
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Logisch gevolg in het altijd op zoek zijn naar nieuwe ervaringen en/of zaken die net op het randje zijn:

alcohol, wiet/stuff, xtc, coke, enz.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zat op het strand van Santorini met o.a. een dikke zwarte man met cowboyhoed uit Alabama. En die reisde de wereld rond, met zijn cowboyack met daarin wel twintig binnenzakken vol met de meest mysterieuze goedjes :sunglasses: Na een hoop filosofische gesprekken kwam de zon op, en liet hij me wat dingen zien. Ik twijfelde eerst nog, maar nam het later toch, omdat ik nieuwsgierig was. Daarbij voelde ik me daar nogal ver van de werkelijkheid afstaan, en was het sowieso al een soort spirituele ervaring. Die sos, (of misschien was t wel iets anders :grin: ) was echt geweldig, ik heb wel 10km over het strand hardgelopen, in een euforische stemming. :)
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#15
TechNora zei:
Ik zat op het strand van Santorini met o.a. een dikke zwarte man met cowboyhoed uit Alabama.... Die sos, (of misschien was t wel iets anders :grin: ) was echt geweldig, ik heb wel 10km over het strand hardgelopen, in een euforische stemming. :)
Klik om te vergroten...

Heb je zijn nummer? :hearteyes:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#16
pure grenzeloosheid, ik was al zo van de kaart door pillen dat ik alles gebruikte wat me (toen gratis) werd aangeboden. Zoals jullie het lezen komt het een beetje stom van me over natuurlijk, maar als je gewoon gezellig zit te spacen bij een paar mensen die je ontmoet hebt in de discotheek en ze bieden je een paar punten aan, dan heb je gewoon schijt en dan doe je het. En een beetje groepsdruk natuurlijk, want je wilt niet als een sissy overkomen.
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm moeilijk moeilijk..denk de eerste keer..miskraam wille..
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#18
sannetjuh zei:
hmm moeilijk moeilijk..denk de eerste keer..miskraam wille..
Klik om te vergroten...
gelukt?
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ankxx zei:
sannetjuh zei:
hmm moeilijk moeilijk..denk de eerste keer..miskraam wille..
Klik om te vergroten...
gelukt?
Klik om te vergroten...

jaaa erg he..relatie met cokeverslaafde..dus ja..klein meisje erg beinvloedbaar da tegen haar vriendje op kijkt..
en uhh nee tuurlijk niet! abbortus late plegen..snap nog niet hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn..schaam me werkelijk dood!
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ach ja, wie doet er niks stoms...
Zo leer je het hee :wink: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."