Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmm lijkt me eng, ik houd niet van halucineren en geen controle over mijn lichaam hebben..."
"Joshua.5314 wat trekt jou aan dat je het wil proberen? ain't judgin' you, just a question Peace"
"damn ouwe, ik dacht dat ik de enige was... Fijn om te horen dat jij dat ook hebt... Ik leg een Monster Kaolo Dikke lijn, daarna is me strot verdooft en krijg ik die kots neigingen...toch vind ik het lekker daar niet van..."
"nieuwsgierigheid is dus de grootste factor... Nooit gedacht, dit is zeer verslavende harddrugs, hier wil ik niets mee te maken hebben?"
"zelfmoord plegen?.. das het enige waar ik altijd op uitkom, maar dan moet je wel lef hebben... ik niet dus"
"sja als ik jou was zou ik kk hard fakkin NEE zeggen... maar iedereen is nieuwsgierig, als we zouden leren van elkanders fuckups, zouden we onderhand in een perfecte wereld leven, daar ben ik van overtuigd. Helaas is het anders... Tip: pak veel te veel, waardoor je pijn aan je hart krijgt, dan doe je het nooit meer..."
"Whatever, ik heb kk gelijk.. ellesdee"
"oke, lekker ding, ik leg nu een lekker lijntje en denk aan jou, kus"
"oke, wat jij wil, graag gedaan, alsjeblieft, my pleasure..."
"waarmee is het effect van Ketamine het beste te vergelijken? dronken zijn/ trippen op paddo's/MDMA, Coke, Speed snuiven/ XTC slikken/wiet of hash (mischien wel base) roken/andere smartdrugs... Ik bedoel maar, give me an idea, let me know... p'z Alvast bedankt..."