Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij hangt het er vanf wat je er erg aan vind... 1. Vind je het erg omdat je zelf dan minder hebt 2. Vind je het erg omdat je het gevoel hebt dat ze van je profiteren Is het antwoord 1 dan zou ik er mee stoppen je bent je aan het begeven op een hellend vlak. Is het antwoord 2 dan moet je die paupers mee laten betalen. 1 tip, hou je gebruik goed in de gaten....coke is een sniper."
"Klinkt niet goed, ik zou er mee nokken. Nu is het voor jou nog relatief makkelijk om dat te doen, het is nog geen standaard gewoonte van je. Ook zou ik die hardaddict vriend van je ontlopen, daardoor kom je alleen maar in de verleiding."
"Fuck die smilies zoals hierboven in de PIC daar heb ik er 1x keer een aantal van gehad. Dat was echt dope shit, ik ging als de brandweer op die pillen. Rose lovertjes waren ook altijd vet, daar zat wel de nodige speed in maar op zich nie verkeerd voor een feestje. Groene Dolce en Gabana`s (high on MDMA) wazige shit, maar wel lekker."
"Ik was de aftermath van de XTC pillen zat.,..."
"@Thrillseeker: Tips: 1. Laat iemand anders (bijv: je vriendin) voorlopig je geld beheren zorg ervoor dat jezelf slechts een aantal euro per week aan zakgeld hebt. 2. Praat erover met iemand die je vertrouwd, bel (of praat in ieder geval met) diegene op het moment dat je een moeilijk moment hebt en het wilt gaan gebruiken. LAat hem of haar op je inpraten 3. Vaak is het zo, dat "boodschappers" hun nummer minimnaal eens per jaar hun nummer veranderen (als je het nieuwe nummer krijgt gelijk delten uit je tel). 4. Focus je op hobby --> Sport bijvoorbeeld dat geeft (mij in ieder geval) meer rust. 5. Steek een zware blow op als je zin hebt om te gaan halen (ook eentje die bij mij redelijk werkt) 6. Vermijd vrienden waarvan je zeker weet dat die het gaan doen als jij erbij bent. En voor de rest komt het aan op jezelf en je eigen doorzettingsvermogen. Ik herken het verhaal dat je verteld maar al te goed. Ik heb het 3 jaar gebruikt, ook begonnen op recraetieve basis. Ook bij mij schoof de grens steeds verder op.....er was steeds wel een goede reden om weer te bestellen (een kut dag of juist een hele goede waarbij ik weer iets had om te vieren). Ik ben inmiddels een aantal weken gestopt, maar vooral vrijdag en zaterdag vallen me op dit moment zwaar. De gewenning aan een uitlaapklep....dat is het moeilijkst. Zelfs vroeg op bed gaan wil wel es helpen. Veel sterkte in de komende periode!"
"Ik hoop dat je er iets aan hebt, voor mij werken ze voorlopig. Met mij gaat het op het moment prima, ik sport ontzettend veel. Op die manier kan ik `s avonds goed slapen. Alleen de donderdag tm zaterdag zijn zwaar, door het extreme sporten ben ik vaak moe en ga ik dus vroeg slapen waardoor ik minder tijd heb om aan de cravings (die ik nog steeds heb en waarschijnlijk ook voorlopig zal blijven houden) toe te geven. Op zich beter, beter verrot van de sport dan van de shit."
"Oh ja, dat was ik je nog vergeten te vertellen. Je gaat absoluut last krijgen van negatieve gedachten/depressieve dagen. Het gevoel dat je leven saai is en leeg. Da`s wel iets minder"