Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer Cocaine snuiven

eerste keer Cocaine snuiven

64 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nieuwsgierigheid, uiteraard! Het mag niet, dus dan ga je het proberen! :grin:
Y
Yuppie 2 WasteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zei altijd nee en blowde alleen maar, alleen die anderen bleven altijd langer in de nacht hangen dan ik(gek he).
en ik wou ook weleens proberen wat er dan zo lekker aan was

Leuke drug, als je goeie hebt, en jezelf qua gebruik in toom kan houden, ik ben en was altijd 1 vd weinige die op een gegeven moment stopte met snuiven en naar huis ging om een uurtje of 4-5.

Dat is ook wel nodig als de voorraden vlakbij zijn, anders blijf je doorgaan en ga je nooit meer naar huis. :mrgreen:
d
delilahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeetje was 18 ofzo en zag een plastic zak met allemaal papiertjes op de achterbank staan in iemands auto.
Ik was nogal een provinciaaltje dus had niet door wat het was. Na vragen toch wel veel interesse en heb het geprobeerd....
Ik heb nooit meer diezelfde kick gevoelt. Zo helder...
Maar goed doe het nu misschien 3 a 4 x per jaar. Zo vind ik het ook prima.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon niet proberen, ook niet recreatief. krijg je veel spijt van :cry:
B
BrucasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrienden die het al eens geprobeerd hebben & zelf nieuwsgierig nr het effect ervan. & ik heb er ng nooit spijt vn gehad :grin:
O
OkkeloenieLid
01-01-2024, 00:00
#6
14.00-21.00 Drank --> Dronken, misselijk gevoel.
22.00 Na een uur zoeken samen met een maatje een nakje gevonden bij iemand.
22.01 Nuchter als de tyfus :P
Dat was mijn 1e keer :P
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals de meesten, uit nieuwsgierigheid.
Vriendin van me die er kon aan geraken
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#8
pure grenzeloosheid, ik was al zo van de kaart door pillen dat ik alles gebruikte wat me (toen gratis) werd aangeboden. Zoals jullie het lezen komt het een beetje stom van me over natuurlijk, maar als je gewoon gezellig zit te spacen bij een paar mensen die je ontmoet hebt in de discotheek en ze bieden je een paar punten aan, dan heb je gewoon schijt en dan doe je het. En een beetje groepsdruk natuurlijk, want je wilt niet als een sissy overkomen.
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmm moeilijk moeilijk..denk de eerste keer..miskraam wille..
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
sannetjuh zei:
hmm moeilijk moeilijk..denk de eerste keer..miskraam wille..
Klik om te vergroten...
gelukt?
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ankxx zei:
sannetjuh zei:
hmm moeilijk moeilijk..denk de eerste keer..miskraam wille..
Klik om te vergroten...
gelukt?
Klik om te vergroten...

jaaa erg he..relatie met cokeverslaafde..dus ja..klein meisje erg beinvloedbaar da tegen haar vriendje op kijkt..
en uhh nee tuurlijk niet! abbortus late plegen..snap nog niet hoe ik ooit zo stom heb kunnen zijn..schaam me werkelijk dood!
A
AnkxxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach ja, wie doet er niks stoms...
Zo leer je het hee :wink: :rolleyes:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wou gewoon harder flashen dan wiet en ik wou dingen zien vervormen en toen ben ik zowat alles gaan proberen
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
lol in dat onderschrift van jou krijgen ze grote ogen van wiet :wave: :grin:
O
OkkeloenieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
lol in dat onderschrift van jou krijgen ze grote ogen van wiet :wave: :grin:
Klik om te vergroten...
Komt uit een film, requim for a dream aanrader die film :P
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Okkeloenie zei:
Frisko zei:
lol in dat onderschrift van jou krijgen ze grote ogen van wiet :wave: :grin:
Klik om te vergroten...
Komt uit een film, requim for a dream aanrader die film :P
Klik om te vergroten...

Echt een briljante film! Die soundtrack is ook echt een van de betere ever, vind ik. :)
F
FreyLid
01-01-2024, 00:00
#17
C

Ik zou ook wel graag eens cocaine gebruiken, maar ik wil absoluut niet slecht gaan. Wat kan ik best (niet) doen? En hoeveel zou ik max nemen?
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#18
De eerste keer dat ik gebruikte (14 jaar oud, ben nu 20 jaar oud) was omdat ik in de eerste plaats nieuwsgierig was maar ook omdat ik schijt had, ik woonde op straat en shit (sinds een tijdje niet meer, let's keep it that way). Wat was jullie motivatie om de eerste keer Coke/Harddrugs te nemen?

Don't confuse power with powder, the second will get you nowhere but the bottom...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
groepsdruk
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nieuwschierigheid en schijt aan alles hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."