Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer Cocaine snuiven

eerste keer Cocaine snuiven

64 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
S
SweetfunkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
eerste keer in feite geen effect gehad - mss zwak gerief, op da moment nog ni echt in te schatten wegens ervaringtekort, lees zero ervaring - met den tijd de smaak te pakken gekregen en ja...laatste lijn 2min geleden nog genomen :)
S
SweetfunkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
TomTom zei:
Nooit gedacht, dit is zeer verslavende harddrugs, hier wil ik niets mee te maken hebben?
Klik om te vergroten...

lol..hek ook altijd gezegd ze, maar soms overvalt t je gewoon en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon je grenzen verleggen en begrijpen hoe anderen zich erbij voelen - kwestie van ervaring op te doen (openminded) - en geraak je er sneller mee in contact dan je ooit zou gedacht hebben. Heb er nog geen second spijt van gehad :) wel is kwestie van karakter te hebben om enkel met mate te gebruiken en ervan te genieten en er geen misbruik van te maken, das de kunst kerel :sunglasses:
F
FlatlinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was de aftermath van de XTC pillen zat.,... :mrgreen:
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#4
nieuwschierigheid, eerste keer toen ik 14 was.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn motivatie????

FUCKING KINDERLIJKE ONWETENDHEID!!!!!

STOER WILLEN DOEN BIJ DE OUDERE MANNEN!!!!

krijg de laatste tijd meer en meer spijt/schuldgevoelens tegenover vanalles en iedereen!!!!
wou eerlijk gezegd dat ik er nooit mee begonnen was,maia spijt komt altijd na de zonde hé dus ik zal er mee moeten leren leven!!!!

tssss fucking KUTHOERETERINGKANKER-DRUGS!!!!!!!!!!

sorry hoor ma da moest ik ff kwijt!!!! :(
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#6
het is aan de ene kant een verlossing, maar eens het uigewerkt is, ook eigelijk een verlossing, maar dan in een hele andere zin,

als ik het zou kunnen betalen zou ik het constant doen , maar ik kan het niet op legale manier betalen dus blijf ik er volledig (of probeer ik toch) af
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
mijn motivatie????

FUCKING KINDERLIJKE ONWETENDHEID!!!!!

STOER WILLEN DOEN BIJ DE OUDERE MANNEN!!!!

krijg de laatste tijd meer en meer spijt/schuldgevoelens tegenover vanalles en iedereen!!!!
wou eerlijk gezegd dat ik er nooit mee begonnen was,maia spijt komt altijd na de zonde hé dus ik zal er mee moeten leren leven!!!!

tssss fucking KUTHOERETERINGKANKER-DRUGS!!!!!!!!!!

sorry hoor ma da moest ik ff kwijt!!!! :(
Klik om te vergroten...

Amai ook een serieuze afkeer er van gekregen he?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
van moment tot moment echt wel ja!!!!
doe al 6j niks anders als drugs pakken week in week uit...
kotsbeu maar toch ramverslaafd!!!! :rolleyes: :(
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nieuwsgierigheid, zoals veel andere denk ik. Had al veel geprobeerd en dit kwam op me pad
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoek dan hulp, want jezelf helpen blijkt niet te werken...

Een verslaving lijkt me echt erg :(
H
HighMiracleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was ook al nieuwschierig dus maar speed geprobeerd ut was ook carnaval dan mag dat tog wel :) maar een verslaving lijkt me egt zeer kut en omdat coke nogal verslavend schijnt te zijn weet ik niet egt zeker of ik dit wel wil proberen ik wil gewoon op zijn tijd kunnen genieten van drugs
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjTrips zei:
Iedereen die coke gebruikt zegt dat het lekker is...
alle dope al geprobeerd
wou eens echt van de kaart zijn...
twas leuk, maar de gedachte om meer te halen zit veeeel langer in je kop dan dat korte gevoel van extase...
Klik om te vergroten...

hoe bedoel je wou eens echt van de kaart zijn, van sos ben ik echt niet van de kaart hoor :confused:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Scarface


Nee hoor.. we gingen met zn alleen naar terschelling, en dr was sprake van groepsdruk en skeit hebben aan alles en geintresseerd zijn.. :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
AssieJ zei:
Ik was ook al nieuwschierig dus maar speed geprobeerd ut was ook carnaval dan mag dat tog wel :) maar een verslaving lijkt me egt zeer kut en omdat coke nogal verslavend schijnt te zijn weet ik niet egt zeker of ik dit wel wil proberen ik wil gewoon op zijn tijd kunnen genieten van drugs
Klik om te vergroten...
pas gij maar op gij!!!!!

speed is zeker zo erg als sossa qau verslaving!!!!!!
spiet is ook zeer gemeen :(
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#15
GabberSnoePie zei:
DjTrips zei:
Iedereen die coke gebruikt zegt dat het lekker is...
alle dope al geprobeerd
wou eens echt van de kaart zijn...
twas leuk, maar de gedachte om meer te halen zit veeeel langer in je kop dan dat korte gevoel van extase...
Klik om te vergroten...

hoe bedoel je wou eens echt van de kaart zijn, van sos ben ik echt niet van de kaart hoor :confused:
Klik om te vergroten...

dat wist ik vooraf niet, je denkt, voor die prijs moet je wel ferm tegen dek gaan...
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen speed kunnen regelen en toen coke aangeboden gekregen...
Was zwaar dronken maar was 1 van et chilste wat ik ooit voelde (op de verdoofde tanden na), wist toen ook dat ik het nooit meer moest aanraken...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intresse.
k
krissieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb laatst ook voor het eerst een lijntje sos genomen

had idd nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen
maar ja, nieuwsgierigheid wint het nogal vaak he..

anyways.. kan het kloppen dat ik er maar weinig van merkte.. qua rush betreffende dan
mijn neus en de achterkant van mijn mond voelde wel verdoofd aan en ik weet dat dat wel goed is..
H
HighMiracleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisko zei:
AssieJ zei:
Ik was ook al nieuwschierig dus maar speed geprobeerd ut was ook carnaval dan mag dat tog wel :) maar een verslaving lijkt me egt zeer kut en omdat coke nogal verslavend schijnt te zijn weet ik niet egt zeker of ik dit wel wil proberen ik wil gewoon op zijn tijd kunnen genieten van drugs
Klik om te vergroten...
pas gij maar op gij!!!!!

speed is zeker zo erg als sossa qau verslaving!!!!!!
spiet is ook zeer gemeen :(
Klik om te vergroten...

Dat heb ik al vaker gehoort en ik let ook zeker wel op...van mijn vriend heb ik ook gehoort over een verslaafde en zo wil ik dus zeker niet worden maar er zijn hier op dit forum tog ook genoeg mensen die niet verslaaft raken ik weet ook egt wel dat ik moet opletten en dat zal ik dus zeker doen :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nieuwsgierigheid, uiteraard! Het mag niet, dus dan ga je het proberen! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."