Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjezus...

jezus...

100 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
sufkut :rolleyes:
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
én zo slim is ie wel dat ie zelfs zijn handjes nie vuil gaat maken aan da slungeltje, achterlijk zijn we nie
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
barry zei:
?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt
Klik om te vergroten...
dude,stel u es nie aan :smoke:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
barry zei:
?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt
Klik om te vergroten...
dude,stel u es nie aan :smoke:
Klik om te vergroten...

en nu volg ik niet meer ...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
barry zei:
Frisko zei:
barry zei:
?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt
Klik om te vergroten...
dude,stel u es nie aan :smoke:
Klik om te vergroten...

en nu volg ik niet meer ...
Klik om te vergroten...
gij doet net of da op u bedoeld was... :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
barry zei:
Frisko zei:
barry zei:
?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt
Klik om te vergroten...
dude,stel u es nie aan :smoke:
Klik om te vergroten...

en nu volg ik niet meer ...
Klik om te vergroten...
gij doet net of da op u bedoeld was... :wink:
Klik om te vergroten...

omg nu volg ik echt echt niet meer :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
barry zei:
Frisko zei:
barry zei:
Frisko zei:
barry zei:
?? ik zit wel meer dan 1 keer per maand op dit forum dus ik snap niet waar je dat van haalt
Klik om te vergroten...
dude,stel u es nie aan :smoke:
Klik om te vergroten...

en nu volg ik niet meer ...
Klik om te vergroten...
gij doet net of da op u bedoeld was... :wink:
Klik om te vergroten...

omg nu volg ik echt echt niet meer :P
Klik om te vergroten...
nevermind :wave:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat een zooi :openmouth:
en nog iets, volgens mij was dealen of alles erond op dit forum verboden :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjTrips zei:
wat een zooi :openmouth:
en nog iets, volgens mij was dealen of alles erond op dit forum verboden :wink:
Klik om te vergroten...

Dat klopt maar bij gebrek aan opererende moderaters is er op dit moment een wildgroei van topics en vraag naar dealers aan de gang. Jammer van het forum.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vandaag is het Sinterklaas dus geef eens een kado'tje aan Barbara 1976.
Armani geef haar die 60 euro terug en beloof dat je nooit meer iemand belazerd op die manier. Als je nog maar 16 bent kun je beter iets nuttigs gaan doen met je leven ipv. te gaan dealen (suiker of geen suiker)! De rand van de pot staat nog in je billen man!! :)

Natuurlijk mag je niet naar drugs vragen op dit forum, maar jongens fff eerlijk zijn nu..................hoeveel hebben dit niet gedaan???Hoeveel hebben hier geen "vriendjes" die leveren en die ze hebben leren kennen via dit forum???!!!! Het is een forum voor en door drugsgebruikers, dus elkaar een beetje helpen zo nu en dan, is toch niet verkeerd?

Dat je iemand bedonderd vind ik netjes gezegt een vuile rotstreek. Je kan met smoesjes komen maar waar het gewoon op neer komt is dat je dacht ff makkelijk 60 euro in je zak te kunnen steken..

Barbara ik heb zelf ook wel eens een heel duur suikerklontje gekocht :angry: Het was voor mij een hele dure les en de zoektocht naar goeie coke heb ik maar opgegeven want dat is toch niet meer te vinden. Het is rommel dus je kunt er maar beter niet meer naar op zoek gaan en zeker niet meer via dit oooooooooooo zo "gezellige"forum :wave:

Groetjes aan iedereen hier en een fijne Sinterklaas toegewens!! :wave:
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#11
als of je online of via pm niet met de juiste mensen in aanraking kan komen, duh! Armani is gewoon een vette kneus met een goeie smoes voor zijn vrienden waarom hij mensen oplicht.( een of ander lulverhaal waarom hij mensen die op zoek zijn naar iets meer aansluiting een lesje leest maar stiekem gaat het hem om het geld) Armani de wereldverbeteraar, tuuurlijk!

Ik ben de reincarnatie van Andre Hazes.

:wave:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
je kent niemand die drugs kan fixen maar je hebt wel een vriend die hem in mekaar wilt slagen omdat hij je belazert heeft met drugs?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan eens vragen of hij die 60 euro niet terug wil storten.
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#15
gegevens achterhaald, goed gedaan meissie! En waarom heb je medelijden met hem, zeg je vriend dat je een tof cadeau van 60 eur voor hem gekocht had maar dat hij het nu door de koffie mag roeren. :)

Ik zit nog leuke ideen te bedenken om zijn ouders mee te shockeren maar misschien zijn er andere sadisten online :)?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Genoeg manieren om hem terug te pakken, ligt er precies aan hoe ver je wil gaan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lex talionis, get the bastard.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
barbara1976 zei:
Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn
Klik om te vergroten...

Haha, goeie! :wave: Wat een lulsmoezen heeft die kerel ook. Go girl.
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn vriend is tegen alle soorten drugs maar heeft zich erbij neergelegd dat ik zolang ik mijn goeie job behou en het maar eens om de paar maand doe dat ik er wél in geïnteresseerd ben, en hij is-om het softjes uit te drukken- nogal zeer overprotectief naar zijn vriendinnetje doe en die is zonder middelen razend agressief wann ie nog maar denkt dat zijn liefje tekort gedaan wordt.
Maar me aan drugs helpen daar doet ie principieel niet an mee, hij vindt een joint al tever gaan ... ietwat ouderwets op da vlak helaas..
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Trouwens iemand in elkaar slaan is een nogal primitieve manier van aanpakken hé, das mijn stijl niet , er zijn inventievere maniertjes om iemand écht terug te pakken, fysieke pijn is maar fysieke pijn hé :mrgreen: , daar kan ik van meespreken na mijn auto-ongeluk, das even pech maar tis maar fysiek...
Nee hoor ik zit hele dagen thuis nu nog even dus tijd zat om payback-wegjes te bedenken hé, verveel me toch al rot en ga geen coke gebruiken tot volgende vrijdag nog eens.
Tis nie da ik aan geen coke geraak, tis da ik tot hiertoe aan zeer ondermaatse rommel raakte en ik hoop dat daar vrijdag verandering in komt, want wil écht gewoon eens weten hoe goeie coke dan wél proeft hé zeg. Daarvoor ben ik ernaar op zoek gegaan, om het gewoon eens te willen ervaren..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."