#1
Je ruikt er toch eens aan dan?

Armani7 zei:gewoon even suiker verkopen aan die mensen, hebben ze hun lesje wel geleerd![]()

barbara1976 zei:Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn
Wat een lulsmoezen heeft die kerel ook. Go girl.
, daar kan ik van meespreken na mijn auto-ongeluk, das even pech maar tis maar fysiek...barbara1976 zei:Iedereen weet da ik op zoek was nr een goeie dealer, nu spreek ik gisteren af met iemand via dit forum die me voor 60 euro super goeie kwaliteit zou leveren en wat zit er in da zakje? gewoon suiker!!
Kan je da nu geloven , da is toch écht schandalig!!!kan je in deze wereld dan niemand vertrouwen?
lysergine25 zei:De oplichter is nu online ....
Als ik de power had zou ik hem voor eeuwig bannen.
Of je nou een kapotte auto als goed verkoopt of suiker ipv coke verkoopt dan ben je van het aller laagste soort.
Eens een dag Armani ga je de rekening betalen.
Uiteindelijk krijg je wat je toekomt.
Stonie
barbara1976 zei:Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."