Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjezus...

jezus...

100 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De oplichter is nu online ....

Als ik de power had zou ik hem voor eeuwig bannen.

Of je nou een kapotte auto als goed verkoopt of suiker ipv coke verkoopt dan ben je van het aller laagste soort.

Eens een dag Armani ga je de rekening betalen.
Uiteindelijk krijg je wat je toekomt.

Stonie
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
erwin krol zei:
en Barbara, wat heeft Jesus er nou Godverdomme mee te maken?! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Precies, Jezus had altijd goeie shit. :wave:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#3
he jezus zn stickie zijn ze wel mooi door gaan pasen ... van zoveel stickies kan dat nie gezegd worden .. ze brengen je wel in een anderer fase maar doorpasen ho maar :tongueout:

:stoned:
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
voor alle duidelijkheid: het is niet geregeld via het forum hé, ik heb hem leren kennen via het forum en de verdere contacten zijn via mail en msn gegaan
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tja, ik had al een paar keer met hem ge-msn't, leek me wel te vertrouwen, schromelijk vergist, probleem is dat mijn vrienden geen drugs gebruiken.
En ja ik had het eerst kunnen checken, maar het was zo'n dichtgeschroeid zakje je kent da wel, het moest allemaal zo snel gaan , en had geen zin om da zakje daar te staan open trekken met het risico dat het op de grond valt.. soit laat dit weeral een les zijn hé
het was zelfs nog geen gram suiker :openmouth:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je ruikt er toch eens aan dan?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sja, het blijft natuurlijk wel je eigen schuld om zomaar mensen te vertrouwen waar je helemaal niks van weet... Laat het een les zijn!

Niet dat dat wegneemt dat Armani een domme tyfusmongool is natuurlijk :stoned:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#8
Armani7 zei:
gewoon even suiker verkopen aan die mensen, hebben ze hun lesje wel geleerd :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ken armani7 en het is geen oplichter hoor, hij deed het als afschrikmiddel tegen mensen die om drugs komen wenen via PM, welliswaar ietsje te extreem :) (hij kan mss die 60 euro terugstorten)

Hoe naief kun je zijn trouwens, als je wat rondvraagt in je vriendekring of via via kom je toch aan drugs, je gaat toch niet zitten PM'en.

Ik heb van hem al wiet gekocht, niks problemen mee.
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben niet bij hem komen wenen via PM, hij had me zélf gecontacteerd enkele maanden geleden, ik ben niet het type dat komt zeuren via PM, daar mag je gerust eens rondvraag naar doen
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar je had wel via het forum laten weten dat je op zoek was naar een dealer, mag je nooit doen he :)
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#11
als of je online of via pm niet met de juiste mensen in aanraking kan komen, duh! Armani is gewoon een vette kneus met een goeie smoes voor zijn vrienden waarom hij mensen oplicht.( een of ander lulverhaal waarom hij mensen die op zoek zijn naar iets meer aansluiting een lesje leest maar stiekem gaat het hem om het geld) Armani de wereldverbeteraar, tuuurlijk!

Ik ben de reincarnatie van Andre Hazes.

:wave:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
je kent niemand die drugs kan fixen maar je hebt wel een vriend die hem in mekaar wilt slagen omdat hij je belazert heeft met drugs?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan eens vragen of hij die 60 euro niet terug wil storten.
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#15
gegevens achterhaald, goed gedaan meissie! En waarom heb je medelijden met hem, zeg je vriend dat je een tof cadeau van 60 eur voor hem gekocht had maar dat hij het nu door de koffie mag roeren. :)

Ik zit nog leuke ideen te bedenken om zijn ouders mee te shockeren maar misschien zijn er andere sadisten online :)?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Genoeg manieren om hem terug te pakken, ligt er precies aan hoe ver je wil gaan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lex talionis, get the bastard.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
barbara1976 zei:
Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn
Klik om te vergroten...

Haha, goeie! :wave: Wat een lulsmoezen heeft die kerel ook. Go girl.
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn vriend is tegen alle soorten drugs maar heeft zich erbij neergelegd dat ik zolang ik mijn goeie job behou en het maar eens om de paar maand doe dat ik er wél in geïnteresseerd ben, en hij is-om het softjes uit te drukken- nogal zeer overprotectief naar zijn vriendinnetje doe en die is zonder middelen razend agressief wann ie nog maar denkt dat zijn liefje tekort gedaan wordt.
Maar me aan drugs helpen daar doet ie principieel niet an mee, hij vindt een joint al tever gaan ... ietwat ouderwets op da vlak helaas..
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Trouwens iemand in elkaar slaan is een nogal primitieve manier van aanpakken hé, das mijn stijl niet , er zijn inventievere maniertjes om iemand écht terug te pakken, fysieke pijn is maar fysieke pijn hé :mrgreen: , daar kan ik van meespreken na mijn auto-ongeluk, das even pech maar tis maar fysiek...
Nee hoor ik zit hele dagen thuis nu nog even dus tijd zat om payback-wegjes te bedenken hé, verveel me toch al rot en ga geen coke gebruiken tot volgende vrijdag nog eens.
Tis nie da ik aan geen coke geraak, tis da ik tot hiertoe aan zeer ondermaatse rommel raakte en ik hoop dat daar vrijdag verandering in komt, want wil écht gewoon eens weten hoe goeie coke dan wél proeft hé zeg. Daarvoor ben ik ernaar op zoek gegaan, om het gewoon eens te willen ervaren..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."