#1
De oplichter is nu online ....
Als ik de power had zou ik hem voor eeuwig bannen.
Of je nou een kapotte auto als goed verkoopt of suiker ipv coke verkoopt dan ben je van het aller laagste soort.
Eens een dag Armani ga je de rekening betalen.
Uiteindelijk krijg je wat je toekomt.
Stonie
Als ik de power had zou ik hem voor eeuwig bannen.
Of je nou een kapotte auto als goed verkoopt of suiker ipv coke verkoopt dan ben je van het aller laagste soort.
Eens een dag Armani ga je de rekening betalen.
Uiteindelijk krijg je wat je toekomt.
Stonie

