Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjezus...

jezus...

100 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
sufkut :rolleyes:
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Iedereen weet da ik op zoek was nr een goeie dealer, nu spreek ik gisteren af met iemand via dit forum die me voor 60 euro super goeie kwaliteit zou leveren en wat zit er in da zakje? gewoon suiker!!
Kan je da nu geloven , da is toch écht schandalig!!!kan je in deze wereld dan niemand vertrouwen?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
tsja das net zoals op de wallen coke gaan halen ofzo
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tja als ne mens wanhopig is en wat hopeloos naïef het is toch grof hé zeg, hoe moet je als serieuze mens dan aan een deftige dealer raken als je niemand kent, ik heb al zóveel geld kwijt gespeeld aan rommel triets hoor
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
barbara1976 zei:
tja als ne mens wanhopig is en wat hopeloos naïef het is toch grof hé zeg, hoe moet je als serieuze mens dan aan een deftige dealer raken als je niemand kent, ik heb al zóveel geld kwijt gespeeld aan rommel triets hoor
Klik om te vergroten...

Zeg dan wat zijn naam op dit forum is, dan krijgt die een ban, dan kun je hem toch terugpakken.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
geen coke snuiven :)
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
armani 7 noemt ie zich hier ik ben écht razend zoiets doe je toch nie? en dan nog 60 euro vragen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
barbara1976 zei:
armani 7 noemt ie zich hier ik ben écht razend zoiets doe je toch nie? en dan nog 60 euro vragen
Klik om te vergroten...

PM dit dan aan een MODERATOR of ADMIN, daar krijgft die dan namelijk een definitieve ban voor. MOet je wel bewijs hebben, elkaar gepmt ofzo?
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#9
barbara1976 zei:
armani 7 noemt ie zich hier ik ben écht razend zoiets doe je toch nie? en dan nog 60 euro vragen
Klik om te vergroten...
Via een forum drugs regelen doe je ook nie! Dat is gewoon über dom.. Wees blij dat het geen bakmeel is, suiker kun je nog in je koffie gooien.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Armani7 in het topic "Dealen via PM"

dat zijn meestal kleine jongetjes die niet in het uitgaansmilieu zitten, als ik wil vind ik altijd wat hoor als ik uitga.
Klik om te vergroten...

typisch.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Armani7,

De oplichter van DF .. kom er maar in hijoputa.

Stonie
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aan de publieke schandpaal!!!!!


http://drugsforum.nl/profile.php?mode=v ... ile&u=4151


"Rule #1: never underestimate the other guy's greed!"

Maarja zie 't als leermoment!
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, ga gewoon een jointje smoren ofzo. Fixen bij dealers die je niet kent of die je niet aangeraden zijn doe je toch zowiezo niet en al zeker niet als het om Coke gaat. Zonde van je geld en laat dit een les zijn. Blijf van die troep af :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kon ook gewoon even eerst in het zakje kijken toch.
Je kent hem niet,betaalt 60eu dan kan je wel wat 'verwachten' zou je denken.

Maarja voor hem is dat nu wel weer een echt pakie gratis.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het meer een koekje van eigen deeg...


http://www.koekjevaneigendeeg.com/
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
zorg gewoon dat je via een vriend of vriendin beetje goed spul probeerd te scoren word je ook niet beflikkerd
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
:wave:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
pipoxyz zei:
raizeredge zei:
zorg gewoon dat je via een vriend of vriendin beetje goed spul probeerd te scoren word je ook niet beflikkerd
Klik om te vergroten...
Vrij vertaald..zorg gewoon dat je diep in de drugswereld zit,..dan kun je alles wel krijgen.
Klik om te vergroten...
niet te diep natuurlijk maar net op het randje :beer:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ah, das wel echt heel balen.
Maar misschien een stomme vraag, heb je het niet eerst even bekeken waar ie bij was?

Maar wat gemeen van hem zeg, maar jee weet wat ze zeggen, boontje komt om zijn loontje. :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
barbara1976 zei:
Iedereen weet da ik op zoek was nr een goeie dealer, nu spreek ik gisteren af met iemand via dit forum die me voor 60 euro super goeie kwaliteit zou leveren en wat zit er in da zakje? gewoon suiker!!
Kan je da nu geloven , da is toch écht schandalig!!!kan je in deze wereld dan niemand vertrouwen?
Klik om te vergroten...

Je zou toch stoppen met coke? En stop maar met naar goed spul te zoeken. Je bent nu al verslaafd aan versneden rotzooi. Kwil niet weten waar jij belandt met goed spul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."