#1
sufkut 


barbara1976 zei:tja als ne mens wanhopig is en wat hopeloos naïef het is toch grof hé zeg, hoe moet je als serieuze mens dan aan een deftige dealer raken als je niemand kent, ik heb al zóveel geld kwijt gespeeld aan rommel triets hoor
barbara1976 zei:armani 7 noemt ie zich hier ik ben écht razend zoiets doe je toch nie? en dan nog 60 euro vragen
Via een forum drugs regelen doe je ook nie! Dat is gewoon über dom.. Wees blij dat het geen bakmeel is, suiker kun je nog in je koffie gooien.barbara1976 zei:armani 7 noemt ie zich hier ik ben écht razend zoiets doe je toch nie? en dan nog 60 euro vragen
dat zijn meestal kleine jongetjes die niet in het uitgaansmilieu zitten, als ik wil vind ik altijd wat hoor als ik uitga.


niet te diep natuurlijk maar net op het randjepipoxyz zei:Vrij vertaald..zorg gewoon dat je diep in de drugswereld zit,..dan kun je alles wel krijgen.raizeredge zei:zorg gewoon dat je via een vriend of vriendin beetje goed spul probeerd te scoren word je ook niet beflikkerd

barbara1976 zei:Iedereen weet da ik op zoek was nr een goeie dealer, nu spreek ik gisteren af met iemand via dit forum die me voor 60 euro super goeie kwaliteit zou leveren en wat zit er in da zakje? gewoon suiker!!
Kan je da nu geloven , da is toch écht schandalig!!!kan je in deze wereld dan niemand vertrouwen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."