Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"én zo slim is ie wel dat ie zelfs zijn handjes nie vuil gaat maken aan da slungeltje, achterlijk zijn we nie"
"allé ge zijt er nog fier op ook precies"
"zou ik die vervelende tandpijn waarvan ik na het snuiven altijd vreselijke last van hebben dan kunnen voorkomen door een spierontspanner te nemen zoals myolastan? want is zo hevig dat ik van de pijn wakker wordt. Of misschien dat er door het snuiven toch wat rechtsreeks in contact komt met d tanden en dat je dus beter na het snuiven je tanden kan poetsen? Want volgens tandarts zijn mijn tanden ok..en heb trouwens enkel vreselijke pijn wann ik gesnoven heb..."
"ik wil occasioneel nog wel af en toe eens een lijntje nemen en ik wil mijn tanden zo goed mogelijk beschermen"
"Coke verlaagt de zuurtegraad in je mond en dat alleen al is schadelijk vr het glazuur plus, als je wat gevoelig bent zoals ik zit je na een paar lijntjes met een serieuze sinusitis, waardoor de tandzenuwen door het ontstekingsvocht geïrriteerd kunnen raken, vandaar dat ik het nu nóg heb na anderhalve cokevrije week"
"Een vroend van me beweertdat je ookcoke kan krijgen bij de apotheker, als medicament? ik geloof da niet maar had hem beloofd het eens te vragen.."
"ik vraag me eigenlijk af of er mensen zijn die niet snuiven maar oraal coke tot zich nemen?Een vriend van me vindt de smaak superlekker.Maar is het effect dan niet verschillend als wanneer je het opsnuift?"
"Hey, ik weet dat speed zeer slecht is vr de tanden. Coke dan niet? Las op google dat bij coke de tanden onder druk komen staan door de spanning van de kaakspieren, veroorzaakt door coke, maar is er ook geen rechtstreekse beschadiging zoals bij speed?"
"Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen.. Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden. Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn... Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn"
"mijn vriend is tegen alle soorten drugs maar heeft zich erbij neergelegd dat ik zolang ik mijn goeie job behou en het maar eens om de paar maand doe dat ik er wél in geïnteresseerd ben, en hij is-om het softjes uit te drukken- nogal zeer overprotectief naar zijn vriendinnetje doe en die is zonder middelen razend agressief wann ie nog maar denkt dat zijn liefje tekort gedaan wordt. Maar me aan drugs helpen daar doet ie principieel niet an mee, hij vindt een joint al tever gaan ... ietwat ouderwets op da vlak helaas.."