Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjezus...

jezus...

100 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
JuliaLenco zei:
Trouwens, suiker lijkt me veel zwaarder dan coke ook?
Klik om te vergroten...

een gram blijft een gram :tongueout: en goed idee om is een pint te drinken samen alleen drink ik geen alcohol :P dus voor mij ne cola :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kvind het toch stom dat je er 60 euro voor hebt gevraagd.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
El Retro zei:
Kvind het toch stom dat je er 60 euro voor hebt gevraagd.
Klik om te vergroten...

nja vond het gewoon compleet om er dan nog 60 euro voor te vrage :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
When he uses all of his rights to oppress the weak, to plunder the weak, he is therefore doing the most natural thing in the world. If our common mother had desired this equality that the weak strive so hard to establish, if she had really wanted the equitable division of property, why should she have created two classes, one weak, the other strong?

Has she not, with this distinction, given sufficient proof that her intention was that it should apply to possessions as well as bodily faculties? Does she not prove that her plan is for everything to be on one side, and nothing on the other? And that precisely in order to arrive at the equilibrium that is the sole basis of all our laws, for in order that this equilibrium may exist in nature, it is not necessary that it be made to establish it. Their equilibrium upsets that nature. What, in our eyes, seems to go against it, is exactly that which, in hers, establishes it. And for this reason, it is from this lack of balance, as we call it, that are produced the crimes by which she establishes her order. The strong seize everything; that is the lack of balance, from man's point of view. The weak defend themselves and rob the strong; there you have the crimes which establish the equilibrium necessary to nature Let us therefore not have any scruples about what we can filch from the weak, for it is not we who are committing a crime. It is the act of defense, or vengeance, performed by he which has that character.

By robbing the poor, dispossessing the orphan, usurping the widow's inheritance, man is only making use of the rights he has received from nature. The crime that consists in our profit from them, the penniless wretch that nature offers unto our blows is the prey she offers the vulture. If the strong appear to disturb her order by robbing those beneath them, the weak reestablish it by robbing their superiors, and both are serving nature.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
El Retro zei:
Om ze vervolgens niet terug te geven :rolleyes:. Zielig vind ik da.
Klik om te vergroten...

ik geef ze wel terug gast :wink:
b
barbara1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Temptation: bekrompen ventje ben jij als je de mensen zo snel veroordeelt, maar ik ga me echt nie bezig houden met mij te verdedigen, het beeld da jij van mij hebt is gewoon lachwekkend
en watbetreft het afwegen van emotionele shit da ne mens al in zijn leventje meegemaakt heeft , ' wie is er nu het ergst aan toe?' daar ga ik me evenmin mee bezig houden, ik weet wie ik ben en das genoeg, en wat jij erover denkt zonder me zelfs nog maar gesproken of gezien te hebben toont aan da ge ne kortzichtige mens zijt die zijn conclusies te snel trekt.
Niets is wat het lijkt in dit leven.
En die 1976 is toevallig de geboortedatum van mijn grote liefde, waarom zou een mens per se zijn eigen geboortedatum moeten gebruiken in zijn nick? :rolleyes:
:smoke:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.

O.T: domme actie van beide kanten!
Klik om te vergroten...

en barbara1976 niet?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.

O.T: domme actie van beide kanten!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
barry zei:
caatje zei:
Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.

O.T: domme actie van beide kanten!
Klik om te vergroten...

en barbara1976 niet?
Klik om te vergroten...

zekers
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daarom ook nog eens de tip !!!!


EERST PROEVEN, DAN BETALEN EN MEENEMEN !!!
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#11
je moet vertrouwen kunnen hebben, armani is gewoon een belachelijke puber. ' Ik ben een grote jongen, pas maar op' , kneusje. Ga lekker je scoooter opvoeren ofzo, of nog iets van je leven maken in plaats van een beetje grappen uithalen met mensen oplichten.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
sunshine zei:
je moet vertrouwen kunnen hebben, armani is gewoon een belachelijke puber. ' Ik ben een grote jongen, pas maar op' , kneusje. Ga lekker je scoooter opvoeren ofzo, of nog iets van je leven maken in plaats van een beetje grappen uithalen met mensen oplichten.
Klik om te vergroten...
blablabla en barbara is ok zekers? even voor coke komen bedelen op een forum... sorry maar hoe zielig ben je dan?
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#13
enkel in de coke fora's :grin:
leuke drug, leuke mensen

voor 60 euro opgelicht worden: je leert er meer van dan dat je verliest, dus stop met wenen.
wat niet wegneemt dat oplichters klootzakken zijn.
tis allemaal de schuld van de evolutie meneer!
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
whaha dit is te gek..hoe stom kan je zijn
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
barry zei:
blablabla en barbara is ok zekers? even voor coke komen bedelen op een forum... sorry maar hoe zielig ben je dan?
Klik om te vergroten...

Bedelen kan niet. Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bedelen

Bedelen is smeken tot iemand om goederen (geld, eten, kleren enz) te krijgen omdat diegene die bedelt vaak zelf weinig genoeg middelen heeft.

Bedelaars zijn vaak mensen met weinig geld of inkomen die bijvoorbeeld dakloos zijn en op straat leven (zwerver) en door te gaan bedelen alsnog geld kunnen verdienen voor hun levensbehoeften.

Onderzoek in Rotterdam liet zien dat bedelaars gemiddeld tussen de 90 en 150 euro per dag bij elkaar bedelen [1].



Barbara heeft ervoor betaald. Armani gast heeft haar opgelicht door suiker te leveren. Duidelijk toch?

Maar... 1 ding is wel zeker. Vragen om coke o.i.d. op het forum mag niet volgens de regels. Maar dat is nog niet een reden om iemand daarop af te rekenen als die op dat moment wordt opgelicht.

Ze zitten gewoon allebei fout. Barbara had het niet mogen vragen via het forum, en die armani dude had haar niet mogen oplichten.
Klaar.... discussie gesloten.
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
onderwerp sluite en erover ophoude? lijkt me verstandig
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
barry zei:
caatje zei:
Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.

O.T: domme actie van beide kanten!
Klik om te vergroten...

en barbara1976 niet?
Klik om te vergroten...

zekers
Klik om te vergroten...

@caatje : mijn mening over u kan ik niet geven want ik ken u niet meiske (of mevrouwtje want geloof dat jij ook al eind in de dertig bent?) en ik denk dat jij ook geen recht van spreken hebt over mij want alles wat je van me weet is "HEARSAY". je hebt mensen die pro doodkapje zijn en je hebt er die contra zijn.
ik placht mezelf een vrouw te noemen en geen meiske (ben tenslotte over een goei maandje 33 :wink:, en heb nooit beweerd niks stoms gedaan te hebben. im only human. Wat jullie mening over mij is interesseert me nu eens geen ene flikker!!! mijn leventje (dat nu bestaat uit het organiseren van feesten en niet een zielig nepleventje op DF) loopt op rolletjes hier in het verre België en daar ben ik OZO BLIJ om.

weet je wat het meest lachwekkend is???

DAT JULLIE NOG HEEL REGELMATIG (SOMMIGE ZELFS DAGELIJKS) HIER OP DAT FORUM ZITTEN...

WAHAHAHAHAHAHA
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Barry, was niet voor jou.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als dit forum zo zielig is, wat doe je hier dan?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
HTID zei:
Als dit forum zo zielig is, wat doe je hier dan?
Klik om te vergroten...
idd :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."