Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je blijft het altijd houden mensen die gaan zeuren om drugs via internet het is nou eenmaal zo. Ik zou er gewoon niet op reageren,of echte geven als je afspreekt. Wil je al die mensen hier een lesje leren die om drugs vragen ? Iemand oplichten en daarna het geld teruggeven of iets anders als oplossing bedenken vind ik gewoon bijna net zo irritant als iemand die erom vraagt. Laat het gewoon met rust,je bent vast een aardige jongen. Maar dat je die moeite neemt om 1 iemand een lesje te leren. En dan nog voor veel geld ook,ik heb het idee dat als ze niets zei of iemand anders er niet mee terug kwam dat je die €60,00 gehouden had ipv haar later te bellen en te zeggen ik deed het om je een lesje te leren en kom het geld maar halen."
"Armani7 zei: 10/week ofzo Klik om te vergroten... Het gaat hier over coke en niet over suiker hoor"
"Yeah"