#1
Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer
Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.
Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.
Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.
Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.
