Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe oud was je?

hoe oud was je?

133 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer :(

Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.

Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#2
TheChippy zei:
Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer :(

Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.

Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.
Klik om te vergroten...

spuiten moet je niet doen straks eindig je als die jongen in requim for a dream
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
TheChippy zei:
Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer :(

Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.

Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.
Klik om te vergroten...
omg
waarom spot ik hier leugens??????????? :rolleyes: :rolleyes:
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
TheChippy zei:
Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer :(

Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.

Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.
Klik om te vergroten...
omg
waarom spot ik hier leugens??????????? :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat jij meent te spotten?
u
utregt16Lid
01-01-2024, 00:00
#5
net 16
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
16
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op mijn 18 de verjaardag voor 't eerst coke gesnoven. Basen zal ik nooit doen!
P
PsycDen75Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Op 16 e eerste plof gerookt pillen geslikt pep/coke genakt ondertussen veel gebruikt al 16 jaar lang ook roids gespoten nooit bruin gebruikt
nog steeds wiet,pep en coke gebruiker
Ben er nie trots op maar klaag ook nie over
en zeker niet over stoppen en dat soort bullshit
moe je nie over lulluh maar doen !! :smoke:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
17 jaar als goed is was de eerste keer
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke, 17

Basen, eens en nooit weer: 21
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke snuiven 15 jaar.
Basen 16 jaar.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#12
snuiven 17 en basen 20, laatste vond ik lang niet zo geweldig en heb het waarschijnlijk ook niet goed gedaan. Waar ik nu blij om ben.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het was afgelopen oud en nieuw.. toen ik 18 was :) Toen voelde ik er maar weinig van, maar vorige week, te roaawr!
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
17 jaar
Klik om te vergroten...
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#15
16
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#16
jonger dan 14 :flushed:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht al :P
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#18
einde 17 jaar
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik weet het niet meer, ergens tussen de 15 en 16 ofzo....
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
16, bijna 17. Jaartje te vroeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."