Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ga vanavond tot breda met sommige vrienden gewoon een beetje hasj kopen, wie kan me een goede coffeeshop aanraden? we gaan een nachtje ter plekke blijven, weet iemand of er ook gasten rondlopen die andere (hard) drugs verkopen (lsd ghb etc etc?) in roosendaal komen ze altijd van zelf maar ik vertrouw die kerels niet echt zo"
"ik deal toch niet? ik vraag gewoon of er ook van die gasten rondlopen zoals in roosendaal.."
"ga dit week end na bussum, is er goede weed te krijgen? en eventueel ook lsd? thx"
"zelf al heb ik echt geen honger, ik probeer toch wel te eten, s'morgens , is het altijd een glas sinaasappel, met een tab multivitamine met havermout of muesli, ik probeer ook veel,mager vlees ( kip rood vlees), met rijst of zo te eten, minstens 1 banaan en af en toe ananas (niet uit blik echte), af en toe vette vis voor te goede vetten, k'neem ook shakes, whey poeder en aminozuren was vroeger grote sporter, nu is het gewoon om te onderhouden.. weet iemand nog andere voedingsoorten?"
"hoi k ben nu dus in lloret gisteren avond aangekomen in hotel (niet veel geslapen door werk de nacht ervoor, had al ghb genomen 2 ml ongeveer had ongeveer 4ml in lenzen potekes meegenomen en gisteren in een glas gedronken in goed 5 min , we gingen erna naar st tropez en na 20 min begon ik wat te voelen eenmaal binnen begon ik echt duizelig te worden echt ziek!!!! ik ben dan gaan proberen te kotsen heb ik dan ook gedaan maar wa nog altijd nie beter, en zweten dat ik deed ik had een t shirt aan en die wa in een keer kletsnat;;ben dan met vriend naar hotel gegaan 1 uur gaan slapen en het ging terug heb men ghb alleen met cola genomen en had ervoor alleen wat speed binnen (2 lijnen 4 uur voordien) ben niet knockout gegaan , heb nog maar nu durf ik het niet meern toch beginnen met 2 ml indien ik het terug probeer alvast bedankt :"
"DreamWeaver zei: Dat is niet echt normaal nee, weet iemand waar het aan ligt? Offtopic; welk hotel zit je? Voor Gardi Park (aan 'the strip') staat altijd een propper met connecties. Tis een Nederlander die propt voor Bumpers, vraag ff rond, dope zat te krijgen daar (goeikope sos! ). Klik om te vergroten... hehe ok thx man goed om te weten zat verleden jaar in garbi park wat een kuthotel, zit dit jaar in flamigo een beetje beter maar is normaal voor die prijs 300 euro voor 8 nachten, ``"
"ik snuif sinds een paar weken ongeveer 3 dagen op 7 in de week . max 3 - a 4 lijntjes per dag,heb nu wel last van pukkels.. bommetjes maken is oplossing heb ik gehoord, wat nog?"
"ikk gebruik sinds begin juli ongeveer, en had gedurende een periode van één maand en enkele dagen geen speed meer, maar zelf gedurende die periode bleven ze maar komen en had er vroeger nooit geen last van.. offtopic, vertrek morgen naar lloret del mar, hoeveel gram zou ik ongeveer moeten meenmen om niet te veel te overdrijven? 5 of zo?"
"kom met me pesen zit altijd tot kot in de nacht online te spelen^^"
"Nick de Neger zei: De acne / pukkels komen door het ongezonden eten en teweinig water drinken na gebruik. Door water te drinken spoelt het lekker door en word er meer in het water opgenomen waardoor de afvalstoffen door de blaas worden afgevoert. Anders moeten ze der inderaad via een andere weg uit wat dan via de huid gebeurt. Dacht ik zo tenminste Klik om te vergroten... dat kan bijna niet in belgie hield ik me echt aan men voedinschema, ( havermout, rijst, kip, tonijn etc etc'), dus aan de voeding zal het niet zitten, ofwel ben ik een uitzondering..."