#1
snuiven 18
base nooit en dat zal het ook wel blijven, geen intresse!
base nooit en dat zal het ook wel blijven, geen intresse!
nu wel ja...Supervlieg zei:Als ik het op mijn 15e gebruikt zou hebben weet ik zeker dat ik enorme problemen tot gevolg zou hebben gehad.
Frisko zei:zijt blij....
sossa en miserie gaan hand in hand...
![]()
maar neen,ik lig daar toch ook niet :PDoodkapje zei:Frisko zei:zijt blij....
sossa en miserie gaan hand in hand...
![]()
ik ben zeker blij!!! ik zou al lang in de goot gelegen hebben als ik op mijn 15 al aan coke zou gezeten hebben.

wausie91 zei:begin 15
Deranged zei:Ik denk dat je troep had, je moet hetr vaker proberen.
Doodkapje zei:1x op 32. ik koop het zelf ook niet meer, maar als het mijn neus toevallig passeert zeg ik geen nee denk ik
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."