#1
Ankxx zei:sannetjuh zei:veel te jong..maar doe ik nu niet meer gelukkig
Hoe oud was je dan?
week voor me 14e..maar heb ik maar half jaar gedaan..
Ankxx zei:sannetjuh zei:veel te jong..maar doe ik nu niet meer gelukkig
Hoe oud was je dan?
Dude64 zei:Maar goed, wat ik maar zeggen wil is dat ik vind dat je met drugs om moet kunnen gaan en bij veel erg jonge gasten vraag ik me dus af of dat zo is.
Zelf gebruik ik van alles, maar alles slechts zo nu en dan (okay, een joint iets vaker). De kunst is ervoor te zorgen dat het geen gewoonte wordt, dus ook niet ELK weekend bij het stappen.
Ehh.......ben geen moraalridder hoor....cker niet![]()

TheChippy zei:Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer![]()
Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.
Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.
omgTheChippy zei:Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer![]()
Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.
Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.

Ik weet niet wat jij meent te spotten?Frisko zei:omgTheChippy zei:Snuiven begon ik mee toen ik 16 was, machtig mooi: een half grammetje en de hele nacht waus. Dat lukt me nu niet meer![]()
Basen heb ik één à twee keer gedaan, gauw mee opgehouden.
Op mijn 26e ben ik begonnen met af en toe spuiten. Niet verkeerd effect, maar moet je niet te vaak doen. Snuiven blijft voor mij nummer één.
waarom spot ik hier leugens???????????![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."