#1
Frisko zei:zijt blij....
sossa en miserie gaan hand in hand...
![]()
ik ben zeker blij!!! ik zou al lang in de goot gelegen hebben als ik op mijn 15 al aan coke zou gezeten hebben.
Frisko zei:zijt blij....
sossa en miserie gaan hand in hand...
![]()
maar neen,ik lig daar toch ook niet :PDoodkapje zei:Frisko zei:zijt blij....
sossa en miserie gaan hand in hand...
![]()
ik ben zeker blij!!! ik zou al lang in de goot gelegen hebben als ik op mijn 15 al aan coke zou gezeten hebben.

wausie91 zei:begin 15
Deranged zei:Ik denk dat je troep had, je moet hetr vaker proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."