#1
snuiven: kado gekregen op mn 18e verjaardag ![:grin:]()
Doodkapje zei:1x op 32. ik koop het zelf ook niet meer, maar als het mijn neus toevallig passeert zeg ik geen nee denk ik
despeeser zei:Sosnuiven op m'n 16e
Basen nog nooit gedaan, en ga ik niet doen ook.
Wat een ongelooflijk dom idee vind ik dat, de coke is al verbrand voordat je het kan inhaleren hoorde ik laatst van iemand. Maargoed, het zal vast werken...
Impzor7 zei:Snuiven: 20j
Basen: Nooit ( en ben het ook nooit van plan)
Same hereMetaalKonijn zei:cunt zei:18 ..
TechNora zei:18. Het was het begin van mijn ruige leven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."