Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprepareren coke op tefal

prepareren coke op tefal

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
gwn op een cd-doosje of op een proper wit eetbord met een vlakke bodem :)
d
dramaLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb gehoord dat de grijze tefellaag van bijv. koekepan bij inname kankerverwekkend is. nou heb ik wel eens op een koekepan coke geprepareerd en ben bang dat er misschien wat losgeschraapt was bij prepareren (ik maak nogal grondig "schoon"). waar prepareren jullie op? maken jullie de prepareerplaat ook warm in nederland?
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#3
voor een lijntje te leggen ofwat ?
d
dramaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, lijntje maken met pasje
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#5
eigenlijk altijd op een dvd hoesje. in een kroeg op een bankpasje of m'n paspoort. en soms als ik thuis ben op een boek met een geheel gladde kaft. heb een boek met een zachte gladde kaft waar je veel fijner kan hakken dan op een dvd hoesje ofzo.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
op ons speciale sos bord :P :P
deed t eerst altijd op cdtje,maar we leggen liever de hele vooraad op een berg en dan af en toe een streep schuiven.
zo houden we een beetje maat.
:wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het maar glad is, bij hoge nood kun je alles gebruiken.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruikte altijd een spiegeltje, en telkens een beetje bijleggen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
101 Dalmatiers pennenbakje.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
deur uit zn hengsels halen, op tafel leggen (bij gebrek 2 bierkratten eronder) en gaannnnnnn :grin: :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Moehahaha, en dan diagonaal en extra dik zeker :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
Moehahaha, en dan diagonaal en extra dik zeker :grin:
Klik om te vergroten...
hahaha idd!
ik kom een keer bij jou snuiven caatje! :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
.,
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik gebruikte altijd een spiegel van 1x1m of een stuk glas van een aqaurium ofzo,midden op tafel,paar gram derop en hopaaa snitsen maar :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wave:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
ik gebruikte altijd een spiegel van 1x1m of een stuk glas van een aqaurium ofzo,midden op tafel,paar gram derop en hopaaa snitsen maar :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wave:
Klik om te vergroten...

Hoest nu met de vissen dan?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychonaut1976 zei:
Frisko zei:
ik gebruikte altijd een spiegel van 1x1m of een stuk glas van een aqaurium ofzo,midden op tafel,paar gram derop en hopaaa snitsen maar :openmouth: :openmouth: :openmouth: :wave:
Klik om te vergroten...

Hoest nu met de vissen dan?
Klik om te vergroten...
lol;losse gesneden stukken :sunglasses: :sunglasses:
heb geen vissen meer,alleen nog een hoop aqauriums!! :stoned:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spiegeltje, bankpasje.

Glas schijnt toch wel het aller-allergladste oppervlakte te hebben. Gaat er het minst verloren denk ik.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mary zei:
Spiegeltje, bankpasje.

Glas schijnt toch wel het aller-allergladste oppervlakte te hebben. Gaat er het minst verloren denk ik.
Klik om te vergroten...
zie het verschil tussen een spiegel niet en glas eig...is alle2 fucking glad alsje het mij vraagt :rolleyes: :grin: :stoned:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spiegel en glas lijkt mij hetzelfde.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#20
die 0,001g die verloren gaat die verloren gaat op een dvd hoesje doe ik dan ook niet moeilijk over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."