#1
gwn op een cd-doosje of op een proper wit eetbord met een vlakke bodem ![:)]()
hahaha idd!Mac... zei:Moehahaha, en dan diagonaal en extra dik zeker![]()

Frisko zei:ik gebruikte altijd een spiegel van 1x1m of een stuk glas van een aqaurium ofzo,midden op tafel,paar gram derop en hopaaa snitsen maar![]()
![]()
![]()
![]()
lol;losse gesneden stukkenPsychonaut1976 zei:Frisko zei:ik gebruikte altijd een spiegel van 1x1m of een stuk glas van een aqaurium ofzo,midden op tafel,paar gram derop en hopaaa snitsen maar![]()
![]()
![]()
![]()
Hoest nu met de vissen dan?

zie het verschil tussen een spiegel niet en glas eig...is alle2 fucking glad alsje het mij vraagtMary zei:Spiegeltje, bankpasje.
Glas schijnt toch wel het aller-allergladste oppervlakte te hebben. Gaat er het minst verloren denk ik.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."