Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je het hebt over het % cocaine in coke-poeders ligt dat bij de testcentra in NL tussen de 55 en 70%. Dit zijn gemiddelden in de jaren 2001 t/m 2004. In 2004 was het gemiddelde 56,2%. Er wordt ook gekeken waar je coke mee versneden is. Dit kunnen stoffen zijn die invloed uitoefenen (psycho-actieve stoffen) of stoffen die weinig tot geen invloed uitoefenen. Zoals je misschien weet was er een groot probleem met de stof Atropine die in coke werd aangetroffen. Nu vinden we die stof niet meer. Overigens kan coke nooit bestaan uit 100% cocaine.."
"Als je het hebt over het % cocaine in coke-poeders ligt dat bij de testcentra in NL tussen de 55 en 70%. Dit zijn gemiddelden in de jaren 2001 t/m 2004. In 2004 was het gemiddelde 56,2%. Er wordt ook gekeken waar je coke mee versneden is. Dit kunnen stoffen zijn die invloed uitoefenen (psycho-actieve stoffen) of stoffen die weinig tot geen invloed uitoefenen. Zoals je misschien weet was er een groot probleem met de stof Atropine die in coke werd aangetroffen. Nu vinden we die stof niet meer. Overigens kan coke nooit bestaan uit 100% cocaine"
"haahaha ligt eraan hoe de tories gaan. als ik 20.000 in een maand zou vangen zou er misschien wel een kilo opgaan:P"
"Heel veel!"
"hans zei: Maak je niet zon zorgen om je pep. Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt. Klik om te vergroten... Dat is 1 hele goeie!"
"k zou in het begin 1/2 tot 2/3 cola dop nemen en na een uur anderhalf uur bij doseren als je denkt dat je daar behoefte aan hebt en dan ongeveer 1/3 er bij pakken ofsow"
"merk je later wel knurft"
"Chinezen is dan nog het beste.."
"Ga ik toch maar eens proberen :P"
"haha die neger ook altijd met zn grapjes."