#1
ja, heel wat minder erg.. is eigelijk totaal niet met elkaar te vergelijken! ![:confused:]()
jcutter123 zei:Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P
Lost zei:ik kan alleen dit zeggen:
ik nam zo'n 10 jaar geleden een snuif om is wat anders te proberen dan weed en xtc, daarna dee ik het af en toe, 4 maanden later deed ik het om het weekend, 5 maanden later elk weekend, voordat ik er erg in had ook doordeweeks, 10 jaar later en 15000 euro minder zit ik hier zonder vrienden, een vriendin die op het punt staat om bij me weg tegaan een zoontje van 5 jaar die een vader heeft die niet aan hem denkt maar alleen aan de coke, problemen met justitie, vastzitten in de cel
Tja moet ik nog meer zeggen?
dit zegt niet dat dit iedereen overkomt, maar als ik die 10 jaar over mocht doen?
ZOU IK NEE ZEGGEN TEGEN DIE EERSTE SNUIF


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."