Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heeft iedereen tegen coke?

Wat heeft iedereen tegen coke?

130 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja, heel wat minder erg.. is eigelijk totaal niet met elkaar te vergelijken! :confused:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#3
beter niet doen, zo leuk is het niet... voor je het weet ben je verslaafd, I should know
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb niets tegen coke, het is gewoon lekker, maar om er weer af te komen iz soms zo'n gezeik.... dat is er bij mij op tegen. verder zelf uitmaken wat je doet :wink:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
1 gram coke 40 euro +- eerste versneden door boeren in zuid amerika, daarna wordt het versneden door guerrillas, komt naar nederland en wordt versneden door grote dealers, kleine dealers dan moet je hem in je neus doenm omdat het leuk is
met 40 euro kun je veel betere dingen doen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het gewoon veels te duur, zeker in verhouding met wat je er voor terug krijgt.... De down after is overigens ook geen pretje!
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
voor mij is coke:

te kort
te duur
en bovenal:
versneden. Omdat het zo duur is, is versnijden verleidelijk. easy money.

Waar ik woon is het gewoon erbarmelijk van kwaliteit, en daarom heb ik de zoektocht opgegeven. Ik hou het bij de goeie ouwe Vaderlandsche Schpeed. Dat moet door veel minder hebberige handjes gaan. Kwaliteit is makkelijker te vinden.

Als ik coke heb, ben ik er ook de hele tijd mee bezig, ofwel lijnen leggen, ofwel snuiven. Zit er voordurend mee in mn gedachten. Als er vrienden bijzitten vind ik de gesprekken ook dikwijls plat, oppervlakkig en overbodig. Van coke ga ik mezelf ook eerder een klootzak vinden. Arroganter en egoïstischer.

Met speed snuif ik een lijn, en gaat het spul aan de kant voor een paar uur, terwijl ik leuke dingen kan doen. Betere gesprekken met vrienden, hoewel 't ook wel es kan tegenvallen =)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
- De drang die je hebt na je eerste snuif, mentaal echt slecht voelen omdat je niet meer hebt....
- Het is zo'n ego drugs, waarvan het grootste snulletje stoere praat begint te vertellen, all coke
- Het is zo fucking duur
- Zoals Lysergine zegt: de meeste coke dealers zijn klootzakken
- Coke is dikwijls versneden
- Je wordt er paranoide van + die hartkloppingen zijn vreselijk
- Het gevoel op zich kan ik ook niet apprecieren
- Coke heeft al zoveel levens verpest, en mensen die ooit leuk waren, gevoelloos gemaakt.
- Bankrekeningen geplunderd, terwijl andere criminelen er stinkend rijk mee werden
..............................

Coke is the devil :smilingimp:

Geef mij maar ghb en lsd, en soms eens een speedje of xtctje
C
Cody & LotsLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
Wat heb je met coke is het zelfde als dat je vraagt aan iemand wat die tegen auschwitz had, maar dan minder erg natuurlijk :P
Klik om te vergroten...

Alles wat ons lief was hebben wij daar verloren.....
Door de coke kunnen wij leven en de pijn dragen....
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet iedereen raakt verslaafd natuurlijk.
=
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#11
juist jah, na tien jaar blowen had ik er geen zin meer in, ben van de een op de andere dag gestopt. Na vier jaar hard sossen wou ik ook stoppen, had er genoeg van, vijf jaar later walg ik nog steeds van mezelf omdat ik het simpelweg niet laten kan... Snuif nou maar beter niks behalve frisse lucht, maarja iedereen moet zijn eigen fouten maken helaas

have fun
D
DR. SosaLid
01-01-2024, 00:00
#12
vraag jezelf eerst af of je wel het geld hebt om aan deze toch dure drugs verslaafd te graken.
ik gebruik zelf meerdere malen cocaine maar heb er toch geen probleem mee om tijdens de week niet te gebruiken, je kan met drugs experimenteren maar gebruik je gezond verstand.
N
NomoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet iedereen raakt verslaafd natuurlijk.
Ik hebt niets tegen expirimenteren en af en toe bij een feestje ..
je kan de vele jongeren bv die er mee beginnen ook niet er van afhouden .
Het begint vaak met blowen..je komt via via in aanraking met mensen die eook andere dingen gebruiken. T begint met een feestje hier en daar.

En soms blijf thet dara ook bij.: prima. helaas kan niet iedereen dat zeggen , t is net als met drank: niet iedereen eindigd in het park als alcoholist.
Het spul is, net als sigaretten en drank, nu eenmaal verslavend gevoelig.

Hier op t forum ook diverse verhalen van diverse typen gebruikers.
Ik voel mee met degenen die verslaafd zijn.Er zou een aparte hoofd topic in t index voor moeten komen? !


En voor degene die het nog steeds als alleen maar lekker , leuk, geil, spannend, luxe , decadent etc is : ik hoop dat dat zo blijft.
Ik zelf moet het zonder neusschot stellen, gelukkgi is mijn serovtonine huishouding weer wat op orde.
Ik kan van coke niet meer genieten, daarvor heb teveel gebruikt: iets lijkt er in het genotsgevoel daarvan voorgoed kapot gemaakt: het geeft accuut een klote gevoel al bij de 1e snuif, da' s meer psychisch denk ik.
Ik word gelijk hebberig en streef de ene na de ander bevrediging na: roken, alcohol, weer een snuif, sex ..totaal gene voldoening constant op zoek naar de volgende bevredidging. wat dat betreft ben ik er gewoon helemal klaar mee, het is niet anders.

Blowen na 2 hijsjes al helemaal van de kaart en wil maar 1 ding: mijn bed in, terwijl een periode van mijn leven stond ik er mee op en ging ik er mee naar bed,,t had amper effect ( meer ) .

Een pilletje 1 keer per jaar: dat gaat weer wel, al sta ik letterlijk al 1.5 jaar droog.
\\
Mijn contacten gedeleted uit mijn telefoon. toch een paar weken terug voor iemand wat geregeld...in de kroeg, zelf niet naar getaand. In bepaalde kroegen gebruiker er best wel wat de ik ken. Ook in mijn eigen vrienden kring..maar snos feestjes dat doen we niet meer open en bloot.


Ik wil zeggen: je kan het niet zomaar uit je leven bannen.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
pff dat is naar zeg, ik heb overigens niets tegen coke, maar hoe mensen ermee omgaan
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke is voor blije mongooltjes, van die simpele knaapjes. Coke is iets waar je als zelfrespecterende echte man niet mee geassocieerd wil worden. Je geeft daarmee een signaal af van zelfvernedering. En dan al helemaal door het ''sos'' te noemen. Coke is in feite gewoon niet iets om te willen, en dan al helemaal niet voor die prijs.

Observeer dat volk eens dat daar anders over denkt. Dat zegt ook echt meer dan genoeg. De ene zwakke wanvertoning na de andere. Deze week nog zag ik hoe 2 figuren samen geld bij elkaar gingen schrapen voor een halfje. En dan samen een halfje halen, samen een halfje delen. Dat is weer zo kansloos en zinloos maar vooral weer een achterlijke wanvertoning.

En dat is coke eigenlijk over het algemeen, een grote wanvertoning. Ze laten het keer op keer weer zien.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kijken hoelang het duurt voordat je de opmerking krijgt dat je prutkook had! :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
no problems met coca
wel met het feit dat ons kwetsbare lichaam het uiteindelijk aflegt tegen deze heerlijke goddust :openmouth: :tearsofjoy:

makes you hungry for more, more, more & every rush creates a new little scarf on the fragile heart :smilingimp:

to crash or not to crash - that's the question
X
X-TenzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

Lost zei:
ik kan alleen dit zeggen:

ik nam zo'n 10 jaar geleden een snuif om is wat anders te proberen dan weed en xtc, daarna dee ik het af en toe, 4 maanden later deed ik het om het weekend, 5 maanden later elk weekend, voordat ik er erg in had ook doordeweeks, 10 jaar later en 15000 euro minder zit ik hier zonder vrienden, een vriendin die op het punt staat om bij me weg tegaan een zoontje van 5 jaar die een vader heeft die niet aan hem denkt maar alleen aan de coke, problemen met justitie, vastzitten in de cel

Tja moet ik nog meer zeggen?

dit zegt niet dat dit iedereen overkomt, maar als ik die 10 jaar over mocht doen?

ZOU IK NEE ZEGGEN TEGEN DIE EERSTE SNUIF
Klik om te vergroten...

AMEN!

Ik snap precies wat je bedoeld. Hier hetzelfde! Ik gebruik al 16 jaar en er is wel heel wat meer dan € 15000 opgegaan aan die shit. Gelukkig kan ik het nu beperken tot één keer per week en heb ik daarentegen nog wel een vriendin. Ben weer gaan studeren en heb een eigen bedrijf opgestart, maar de Coke blijft lastig. Met enkele terugvallen kan het sommige weken wel weer eens uit de hand lopen, maar meestal blijft het vrij rustig.

De tip om je 'eerste' snuif te laten liggen is een gouden tip. Die is het makkelijkst om te laten liggen, daarna wordt het ongemerkt moeilijker. Coke is echt een sluipmoordenaar die je niet ziet aankomen, en als je hem toch ziet, is het kwaad al geschied!!!!

''Melk de witte motor, coke de witte sloper''
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#19
laten we njou even reel zijn het is gewoon hoe JIJ er mee omgaat!
de ene kan er mee omgaan en doet het met mate en de andere is er gek van en doet het gelijk veels te vaak! het ligt er maar aan hoe sterk je in je schoenen staat en hoe zwak je wel of niet bent ik ben er van naar de klote gegaan maar had ook vrienden die nee konden zeggen en het af en toe deden ligt gewoon makelijk genoeg aan jezelf bij iedereen anders :wave:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben er ook mee gekapt, troep!
had altyd in de kroeg/feesje dat als ik geen sos in me neus had dat ik me niet vermaakte.
nu 2 weken niks gebruikt omdat ik in hongarije was, daar 2 weken lopen feesten en het beviel me beter dan feesten met sos op. :rock:
hopelijk hou ik het vol want het scheelt een hoop narigheid en geld.


:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."